dinamitni

Moda za kuhare, prava tržišna niša za Living Colour

Foto: 'Photoshop'
Moda za kuhare, prava tržišna niša za Living Colour
08.04.2010.
u 08:00
Karmen Horvat Folnegović pokrenula je tvrtku Living Colour koja opskrbljuje restorane, kafiće i bolnice radnom odjećom.
Pogledaj originalni članak

Mlada poduzetnica Karmen Horvat Folnegović pobrinula se da tržišna niša brandirane mode za kuhare i konobare ipak bude popunjena i na hrvatskom tržištu. Naime, već šest mjeseci tvrtka Living Colour probija se na tržištu i pridobiva klijente nudeći poznate brandove Denny's, Tibard i Le Chef iz Velike Britanije. Riječ je, tvrdi Karmen Horvat Folnegović, o radnoj odjeći za kuhare, pomoćno osoblje, konobare, catering-kuće, ali i domaćinstvo. Igrom slučaja odlučila je uploviti u svijet mode u kuhinji, iako je zapravo diplomirala na Fakultetu političkih znanosti te do sada radila kao stručnjakinja za odnose s javnošću u nekoliko tvrtki.

– Tvrtka Living Colour osnovana je sa željom da zaposlenima u ugostiteljstvu, hotelijerstvu, cateringu, kozmetičkoj industriji pa i pojedincima koji vole lijepo, udobno i kvalitetno, pruži raznoliku ponudu. Primijetila sam da to nedostaje na tržištu, a vjerujem da i konobari i kuhari pridonose ugledu restorana ili hotela. A i zahtjevna odjeća za kuhinju može izgledati lijepo i biti kvalitetna – kazuje K. Horvat Folnegović te dodaje kako upravo i popularni Jamie Oliver odnosno Goli Kuhar voli modu u kuhinji, a tako odijeva i svoje osoblje u restoranu. Uz to, tvrdi Karmen, njezina je tvrtka i dokaz da moda i kvaliteta mogu biti u pravom omjeru s cijenom.

Osim kuhara i konobara, kazuje Karmen, u njezin dućan u Vlaškoj ulici svrate i školarci koji polaze ugostiteljsku školu, ali i brojne domaćice i svi koji vole kuhinje i kvalitetne odjevne predmete ili pak kuhinjske krpe i ručnike. Gotovo su stalni hit kuharski gumbi.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.