Elon Musk, glavni izvršni direktor tvrtke za proizvodnju električnih automobila Tesla, kazao je u ponedjeljak kako pregovara s javnim investicijskim fondom Saudijske Arabije i drugim potencijalnim ulagačima oko plana privatizacije tvrtke.
Priopćenje, objavljeno na blogu Teslinih službenih stranica, dolazi šest dana nakon što je Musk šokirao investitore postom na Twitteru u kojem je kazao kako razmišlja o skidanju Tesle s burze, dodajući kako će dioničarima biti ponuđeno 420 dolara po dionici i da je financiranje "osigurano".
Muskov prošlotjedni post na Twitteru je pod istragom Američke komisije za reguliranje i trgovinu vrijednosnim papirima, javlja Wall Street Journal, te je predmet tužbi koje su pokrenuli investitori. Wall Street izražava skepsu glede Muskove mogućnosti provođenja onog što bi moglo biti najveća takva transakcija u povijesti, vrijedna 72 milijarde dolara.
Musk je u ponedjeljak kazao kako očekuje da će dvije trećine Teslinih dioničara ostati vlasnici u privatnoj kompaniji, te dodao kako o svome prijedlogu pregovora s glavnim dioničarima.
Rekao je kako bi većina kapitala za taj potez dolazila od dionica i kako ne bi bilo "mudro" kompaniju opteretiti dodatnim dugom. Raspravljati o svim detaljima plana, uključujući izvore i način financiranja, trenutno je preuranjeno, rekao je Musk.
"Napustio sam sastanak 31. srpnja a da nisam tražio odgovor na pitanje može li posao sa saudijskim fondom biti zaključen i s uvjerenjem kako je to samo stvar pokretanja procesa", rekao je Musk. "Zato sam u objavi 7. kolovoza naveo da je financiranje otkupa dionica osigurano."
Kazao je kako je izvršni direktor saudijskog javnog fonda izrazio podršku planu ta najavio nastavak postupka dubinske analize tvrtke. "Nastavljam pregovarati sa saudijskim fondom te također pregovaram s brojnim drugim investitorima, a to je nešto što sam oduvijek planirao učiniti jer želim da Tesla nastavi imati široku bazu investitora", rekao je Musk.
Bilo je dobro dok je trajalo njegov problem je što nije mogao isporučiti sve narudžbe za automobile jer nije ni sam bio svjestan uspjeha novog modela a sa ubrzanjem proizvodnje pojavili su se problemi a i EU mu je zabranio tvornicu u Europi prebrzo je krenuo u sve to a tehnologija je još na početku mislim sve treba krenuti od nekud za 5g el auti budu normalna stvar