Festival poduzetništva

Na istom mjestu vjenčanja, torte i umjetnost na kamenu

Foto: Duško Jaramaz/Pixsell
Na istom mjestu vjenčanja, torte i umjetnost na kamenu
26.03.2016.
u 15:38
Novi je šibenski proizvod organizacija vjenčanja, što se razvija u suradnji s Turističkom zajednicom. Najviše računaju na Britance, koje će preoteti Kanarima
Pogledaj originalni članak

U Šibeniku je u petak otvoren Festival poduzetništva, obrta i obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava (OPG), u okviru projekta Moja poduzetna Hrvatska koji organiziraju Večernji list, 24sata i Poslovni dnevnik. Ova izložbeno-prodajna manifestacija, namijenjena ponajprije proizvođačima artikala koji su vezani uz Jadran i Mediteran, okupila je male proizvođače hrane, kozmetike, nakita i ostalih proizvoda s područja Šibensko-kninske županije. 

Goran Pauk, šibensko-kninski župan, Festival vidi kao idealnu priliku da mali i srednji poduzetnici s ovog područja, kao i njihove kolege OPG-ovci i obrtnici svih struka, dokažu da imaju što ponuditi na tržištu. – Najvažnije je da poduzetnicima stvorimo uvjete u kojima oni mogu raditi u rodnom gradu. Njihovi su proizvodi konkurentni i na svjetskim tržištima, a s obzirom na to da su dio turističke ponude grada Šibenika, veza s inozemstvom svake je sezone sve snažnija – poručio je župan.

Izlagači su istaknuli da je Festival poduzetništva, obrta i OPG-a opravdao i njihova očekivanja, pa tako i Martine Batinice, vlasnice tvrtke Vjenčanja Šibenik j.d.o.o., koja u sklopu Agencije Love story radi na organizaciji vjenčanja, kao jedini subjekt te djelatnosti u Šibeniku. – Jako smo zadovoljni s dosadašnjom edukacijom koju smo dobili na Festivalu, a svakako nam je važna i komponentna promocija s obzirom na to da u realizaciju kreće projekt posebne grane turizma, a to je vjenčani turizam. Taj novi šibenski proizvod razvijamo u suradnji s Turističkom zajednicom Grada Šibenika, iako mislimo uključiti i Grad i Šibensko-kninsku županiju – kaže Martina Batinica. Riječ je o zahtjevnom projektu velikog obujma i luksuznijeg karaktera u kojem se predviđa organizacija vjenčanja na šest top lokacija u Šibeniku, gdje će se sve snimati i iz zraka. Kreće u svibnju, a mora biti gotov do kraja ljeta, kad slijedi predstavljanje u inozemstvu na međunarodnim sajmovima. – Naše istraživanje tržišta upućuje na velik potencijal, a trenutačno najviše mladenaca očekujemo s tržišta Velike Britanije i Njemačke. Britanci su najpoznatiji po sklonosti vjenčanja izvan domovine, a najviše se vjenčaju na Tenerifeu. Uvjereni smo da ćemo biti konkurentniji – zaključuje Batinica.

"Bez edukacija nema napretka, a ovdje smo mnogo toga doznali"

– Bez edukacija nema napretka, a ovdje smo mnogo toga doznali – rekla nam je Miranda Paić koja sa suprugom Antom vodi obrt Skradinske delicije te OPG Paić. Stalno rade na inovacijama proizvoda, a u tom smislu ističe promociju Skradinske torte, njezine inovacije u gastronomiji nastale dodavanjem skradinske murve. Taj proizvod ima certifikat Izvorno hrvatsko. – Murva je simbol i nekadašnje skradinske proizvodnje svile, pa je ovo ujedno nova razglednica Skradina. Imamo priliku sudjelovati i u novom projektu Grada Šibenika tvrđava Barone, gdje prodajom naših proizvoda, suvenira koji su prehrambenog karaktera, u skladu s novim trendovima obogaćujemo gastronomsko-turističku ponudu, a uskoro ćemo se uključiti i na tvrđavu Ivan – kaže Miranda Paić.

Vlasnik domaće radinosti Ljubomir Jurin već desetak godina bavi se proizvodnjom suvenira na kamenu. – Praktički sam ih sve prodao, ali za razliku od toga, oslikani kamenčići nalaze se već godinama u Nacionalnom parku Krka, no nemaju priču i ne prodaju se – kaže Jurin.

Sanja Lidija Kulušić mlada je šibenska poduzetnica i vlasnica obrta za foto, video i grafičke usluge pod nazivom Sanja Lydia. Njen je razvojni i poslovni put jedan od šibenskih primjera dobre prakse jer pokazuje kako su volja i entuzijazam garancija uspjeha. – Uvelike su mi pomogli poduzetnički poticaji namijenjeni ženama poduzetnicama zahvaljujući kojima sam dobila sredstva za osnaživanje marketinške strategije. U ovom je poslu to jedan od najvažnijih faktora. Klima u Šibensko-kninskoj županiji u globalu se mijenja nabolje. Ponosna sam što unutar struke ovdje ne vlada netrpeljivost već suradnja i kohezija, a potpora je dodatni vjetar u leđa – istaknula je Sanja Lidija Kulušić.

Njen obrt također uvelike ovisi o turističkoj sezoni jer je sastavni dio posla kojim se bavi fotografiranje vjenčanja kojih je, logično, za lijepa vremena – najviše. Potvrdila je da najveći problem malih i srednjih poduzetnika i obrtnika Šibensko-kninske županije kako osigurati jednak i zadovoljavajući opseg posla i ostali dio kalendarske godine.    

>>Počinje Festival poduzetništva obrta i OPG-ova

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

SA
samoborka
19:09 26.03.2016.

Samo naprijed Šibenik! !