U remontnom brodogradilištu Viktor Lenac u Kostreni danas je u rad pušten Dok RI 38, novi dok dotegljen prije tri tjedna iz ukrajinskog brodogradilišta Pallada u kojem je izgrađen. Zauzeo je mjesto potonulog doka 7, a služit će za remont i preinake manjih tankera, trajekata i putničkih brodova. Dok je dug 139 i širok 32 metra, nosivost mu je 8500 tona, a vrijedan je oko sedam milijuna eura. Kupljen je dijelom novca iz kredita HBOR-a od 129 milijuna kuna namijenjenog novom investicijskom ciklusu remontnog brodogradilišta.
– Uz postojeća dva, ovaj novi dok omogućit će nam veću fleksibilnost u prihvatu brodova svih veličina, kazao je na prigodnoj svečanosti predsjednik uprave Robert Škifić, dodajući da mu je prednost ta što može primiti više od polovice brodova koji plove Mediteranom. Njegovo puštanje u rad oslobodit će dio kapaciteta postojećih, većih dokova, posebno velikog Doka 11 koji može primiti brodove do 300 metara dužine.
Pa kaj to nisu oni sami znali isprojektirati i izraditi. Ili bilo koje brodogradilište u Hrvatskoj? Nije ni čudno kaj sva brodogradilišta idu vrit!