BIZNIS-TEME

Na Weekend Media Festivalu o padu PR-a i usponu humorističkih portala

Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Weekend Media Festival
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Weekend Media Festival
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Weekend Media Festival
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Weekend Media Festival
04.09.2014.
u 10:00
U Rovinju se od 18. do 21. rujna održava sedmi po redu Weekend Media Festival
Pogledaj originalni članak

Na ovogodišnjem, sedmom Weekend Media Festivalu, koji se od 18. do 21. rujna održava u Rovinju, sudjelovat će čak 130 predavača, gusto raspoređenih u pet dvorana. Neke od tema bit će je li PR u eri radikalne transparentnosti došao do svog prirodnog kraja, situacija u novinarstvu, ima li prostora za nove informativne kanale... Razgovarat će se i o usponu domaćih humorističkih portala (news bar, njuz.net), a oko čijih je britanskih pandana razvijena cijela industrija.

– Pozvali smo Davora Tomaškovića iz HT-a, Sanela Volarića iz Croatia osiguranja i Darka Kneza iz Konzuma, koji će raspravljati o restrukturiranju hrvatskog biznisa i prilagodbi svijetu brzih promjena – najavio je direktor programa Nikola Vrdoljak.

>> Sedmi Weekend Media Festival propituje nove modele komunikacije

>> Tajna uspjeha stručnjaka koji je podizao Nike, Diesel i Levi's

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

NA
narod1
13:13 05.09.2014.

Jedina tema koju će festival izbjegavati je da već 6 godina padaju oglasni i PR budžeti. Sudeći prema toj činjenici ne bi trebalo organizirati festival nego mali domjenak s nogu, svatko nosi jelo i piće od kuće