dani komunikacija

Nagrada Effie otići će u ruke samo onima čije ideje doista "pale"

Foto: Goran Stanzl/Pixsell
Nagrada Effie otići će u ruke samo onima čije ideje doista "pale"
17.04.2013.
u 12:00
Završile su prijave radova za marketinško natjecanje, a pristigla su 42 rada. Najviše ih je u kategoriji telekomunikacija.
Pogledaj originalni članak

Prijave radova za četvrto hrvatsko izdanje prestižnog marketinškog natjecanja Effie Croatia 2013. čije će nagrade biti dodijeljene na Danima komunikacija, koji se od 16. do 19. svibnja održavaju u Rovinju, završile su.

Ove godine u devet natjecateljskih kategorija prijavljena su 42 rada koji su rezultat suradnje 31 oglašivača i 48 marketinških agencija. Najviše radova prijavljeno je u kategoriji telekomunikacijske usluge, a slijede kategorije piće i hrana. O tome smo porazgovarali s Jadrankom Ivanković, predsjednicom žirija nagrade Effie Croatia i članicom uprave Podravke za marketing, istraživanje i razvoj.

Jeste li zadovoljni brojem prijava?

– S obzirom na ekonomsku situaciju u kojoj je izrazito teško postići zapažene rezultate, smatram da možemo biti više nego zadovoljni.

Koji su kriteriji po kojima će se ocjenjivati radovi?

– Ocjenjivanje se provodi u dva kruga. U prvom krugu vrednuju se jasni i mjerljivi poslovni i komunikacijski ciljevi, dobro obrazložen tržišni kontekst te dokazi da je upravo marketinška komunikacija rezultirala ostvarivanjem ili premašivanjem postavljenih ciljeva. U drugom krugu radovi se procjenjuju prema četiri kriterija važna za Effie: jasnoća postavljene strategije, izazova i ciljeva, originalnost ideje, način na koji je ideja realizirana te ostvaren marketinški rezultati.

Što razlikuje Effie od ostalih natjecanja iz područja marketinga i zašto su nagrade Effie važne?

– Nagrada stavlja naglasak na dobar spoj ideje i postignutih rezultata. Effie nastoji ocijeniti kako različiti marketinški elementi zajednički proizvode rezultate, drugim riječima traže se i nagrađuju \"ideje koje pale\".

Podravka je nagrađena Grand Prixom za kampanju Studenac, što je bilo presudno za uspjeh?

– Podravka je jedan od pionira u primjeni marketinških komunikacija. Podravka razvija unikatan pristup potrošačima; od kvalitete ponude hrane i pića do odnosa vrlo dobre vrijednosti za novac i kontinuirane komunikacije s potrošačima.

>>Profesionalci i studenti zajedno otkrivaju marketinške trendove

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.