Intervju: Jan Jilek

Nagrada kreativnosti i strategiji kampanja

Foto: 'Goran Stanzl/PIXSELL'
Nagrada kreativnosti i strategiji kampanja
03.05.2013.
u 12:00
Završene su prijave za nagrade Mixx i IdejaXica. Za nagradu Mixx u konkurenciji je 65 prijavljenih radova, a za studentsku IdejaXicu stiglo je 35 prijava
Pogledaj originalni članak

Završene su prijave za nagrade Mixx i IdejaXica koje se dodjeljuju u sklopu Dana komunikacija, koji se od 16. do 19. svibnja održavaju u hotelu Lone u Rovinju. Tim povodom razgovarali smo s Janom Jilekom, predsjednikom IAB-a (neprofitne udruge za interaktivni marketing), koji je s HURA-om organizator Dana komunikacija.

Za koje se kampanje dodjeljuju spomenute nagrade i koja je njihov važnost?

Nagrade Mixx dodjeljuju se za najbolje digitalne i elemente digitalnih kampanji poput online-oglasa, FB stranice, web-stranice oglašivača, a IdejaXica za najbolje studentske marketinške uratke prema zadatku koji im je dao stvarni klijent, a ove godine to je bila Erste banka. Nagrada Mixx rađena je po licenciji međunarodnog IAB-a i prilagođena je našem tržištu, dok je IdejaXica naš proizvod.

Koliko radova ove godine konkurira za nagradu?

Za nagradu Mixx konkurira 65 radova koje su prijavile 24 agencije, dok je za nagradu IdejaXica prijavljeno 35 radova. Zadovoljni smo brojem prijava. Iskustva s prethodnih natjecanja pokazala su da je kvaliteta radova iz godine u godinu sve bolja i to nas veseli. Posebno smo ponosni zbog znatnog porasta broja prijava za IdejaXicu jer budućnost marketinške industrije u zemlji ovisi o mladim snagama koje će tek doći na tržište.

Koji su kriteriji prema kojima žiri odlučuje o najboljim radovima?

Posebnost nagrada Mixx jest što se ne nagrađuju samo kreativna rješenja kampanja, već se uz njih ocjenjuje i strategija kampanje, upotreba medija i rezultati. Svaki od tih elemenata ima jednaku težinu pri donošenju finalne ocjene za pojedini rad. Stoga je nagrada Mixx negdje između X natjecanja, koje ocjenjuje kreativnost, i Effieja kojem su bitniji strategija i rezultati.

Koja su vaša očekivanja od Dana komunikacija?

Da bismo razvijali industriju, trebamo razvijati sebe, bez obzira na to što kasnimo za razvijenijim zemljama. To možemo postići samo ako im se približimo znanjem. Dani komunikacija usmjereni su na edukaciju kako bi se u budućnosti mogla primjenjivati nova znanja.

>>Naša kampanja za M6 Mobile uspjela je zbog tinejdžera

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.