Nakon pobjede na međunarodnom natječaju za azerbajdžanskog mobilnog operatera Nara, Bruketa&Žinić OM, jedna od najnagrađivanijih hrvatskih reklamnih agencija, ovih je dana otvorila ured u Bakuu.
Dinamično azerbajdžansko gospodarstvo posljednjih je godina ostvarilo značajan rast, što je rezultiralo povećanom potražnjom marketinških usluga. Agencija je, doznajemo, protekle dvije godine surađivala s Narom iz zagrebačkog ureda, a nakon proširenja ugovora, te početka suradnje s drugim naručiteljima, otvorena je lokalna agencija koju vodi dugogodišnja account direktorica tvrtke Helena Rosandić.
- Na azerbajdžanskom tržištu želimo postati poznati po kvaliteti strateškog planiranja iz kojega proizlazi originalna i efikasna komunikacija s potrošačima. Zagrebačka agencija ima niz specijalističkih ekspertiza od vrhunskog dizajna do psihologije prodajnog mjesta. To su naši aduti za to tržište - tvrdi H. Rosandić.
Studio za projektiranje i psihologiju prodajnog mjesta Brigada, član Bruketa&Žinić Grupe, projektirao je osamdesetak novih prodajnih mjesta za Nar.No, kreativni direktor Davor Bruketa kaže kako s vremenom preko ureda u Bakuu planiraju graditi i kulturne i ekonomske mostove između RH i Azerbajdžana, gdje naša država zasad nema diplomatskog predstavnika. Ako sve bude kako su planirali, jedan dio poslovanja Brukete&Žinića mogao bi se generirati upravo na temeljima te razmjene.
Osim s Narom, agencija trenutačno surađuje i s Pasha bankom, najvećom investicijskom bankom u Azerbajdžanu, Synergy grupom, novim velikim konzorcijem na tržištu, te s Duty free AZ-om. BDP Azerbajdžana od 2000. godine raste između 5 i 30 posto godišnje, a osim nafte i plina koji su i temeljna gospodarska grana (60%), zemlja ima i poljoprivrednih bogatstava te uglavnom dobro obrazovanu radnu snagu s jakom poduzetničkom tradicijom. Sve to razlog je više da agencija u idućim godinama prione na izgradnju kvalitetnog lokalnog tima koji će na kraju ojačati kompetencije cijele naše grupe, kazao je kreativni direktor Nikola Žinić.