Nova tržišta

Nagrađivani Bruketa&Žinić OM otvorili novi ured i u Bakuu

Foto: Boris Ščitar /Pixell
Nagrađivani Bruketa&Žinić OM otvorili novi ured i u Bakuu
26.03.2011.
u 11:05
Agencija preko ureda u Bakuu planira graditi i kulturne i ekonomske mostove između RH i Azerbajdžana.
Pogledaj originalni članak

Nakon pobjede na međunarodnom natječaju za azerbajdžanskog mobilnog operatera Nara, Bruketa&Žinić OM, jedna od najnagrađivanijih hrvatskih reklamnih agencija, ovih je dana otvorila ured u Bakuu.

Dinamično azerbajdžansko gospodarstvo posljednjih je godina ostvarilo značajan rast, što je rezultiralo povećanom potražnjom marketinških usluga. Agencija je, doznajemo, protekle dvije godine surađivala s Narom iz zagrebačkog ureda, a nakon proširenja ugovora, te početka suradnje s drugim naručiteljima, otvorena je lokalna agencija koju vodi dugogodišnja account direktorica tvrtke Helena Rosandić.

- Na azerbajdžanskom tržištu želimo postati poznati po kvaliteti strateškog planiranja iz kojega proizlazi originalna i efikasna komunikacija s potrošačima. Zagrebačka agencija ima niz specijalističkih ekspertiza od vrhunskog dizajna do psihologije prodajnog mjesta. To su naši aduti za to tržište - tvrdi H. Rosandić.

Studio za projektiranje i psihologiju prodajnog mjesta Brigada, član Bruketa&Žinić Grupe, projektirao je osamdesetak novih prodajnih mjesta za Nar.No, kreativni direktor Davor Bruketa kaže kako s vremenom preko ureda u Bakuu planiraju graditi i kulturne i ekonomske mostove između RH i Azerbajdžana, gdje naša država zasad nema diplomatskog predstavnika. Ako sve bude kako su planirali, jedan dio poslovanja Brukete&Žinića mogao bi se generirati upravo na temeljima te razmjene.

Osim s Narom, agencija trenutačno surađuje i s Pasha bankom, najvećom investicijskom bankom u Azerbajdžanu, Synergy grupom, novim velikim konzorcijem na tržištu, te s Duty free AZ-om. BDP Azerbajdžana od 2000. godine raste između 5 i 30 posto godišnje, a osim nafte i plina koji su i temeljna gospodarska grana (60%), zemlja ima i poljoprivrednih bogatstava te uglavnom dobro obrazovanu radnu snagu s jakom poduzetničkom tradicijom. Sve to razlog je više da agencija u idućim godinama prione na izgradnju kvalitetnog lokalnog tima koji će na kraju ojačati kompetencije cijele naše grupe, kazao je kreativni direktor Nikola Žinić.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.