Udruga za promicanje kulture u poslovanju predstavljena je jučer u Zagrebu. Cilj KUP-a je osvještavati važnost razvijanja kulture profesionalnih i odgovornih poslovnih odnosa u postizanju veće konkurentnosti na svim razinama.
– Ideja o osnivanju udruge nastala je zato što u Hrvatskoj ne postoji jasna definicija poželjne i učinkovite poslovne kulture, kao ni smjernice o tome koja poslovna ponašanja trebaju razvijati pravne i fizičke osobe kako bi ostvarivale uspješne poslovne odnose – kazala je Tanja Pureta, predsjednica KUP-a.
Kao kulturno poslovanje velika većina poslodavaca ističe poštovanje ugovorenih obveza i plaćanje dobavljačima, a samo mali dio zalaže se za etično i odgovorno poslovanje.
– Tijekom ove godine mjerit ćemo i objaviti indeks kulture u poslovanju za malo, srednje i veliko poduzetništvo i državne institucije – kazala je Nevenka Hendrih, potpredsjednica KUP-a.
Direktor HUP-a Davor Majetić kazao je da će KUP pomoći povratku izgubljenog "moralnog kompasa" u gospodarstvu.
najnekulturnija sigurno bit će Dinamo ili HNS.