dovršetak Akvizicije

Nestaje brend Bambi – preuzima ga Froddo

Foto: Vjeran Zganec-Rogulja/PIXSELL
Nestaje brend Bambi – preuzima ga Froddo
04.07.2015.
u 07:00
Naziv Bambi ostaje prisutan samo u novoj podliniji obuće za najmlađe – Bambi steps
Pogledaj originalni članak

Tvrtka Ivančica, hrvatski proizvođač obuće iz Ivanca, potpuno je pripojila Bambi, čiji je većinski vlasnik još od 2013. Od 1. srpnja preuzela je svu Bambijevu pokretnu i nepokretnu imovinu, prava i obveze, čime će desetljećima prisutan brend Bambi prestati postojati i preuzet će ga Froddo, dječji segment obuće u Ivančici.

– Objedinjavanjem dječjih brendova Froddo i Bambi u jedan jačamo snagu na tržištu, kako na domaćem tako i na inozemnom, te stvaramo novu priliku za kupce, i tvrtku. Povezivanje brendova rezultat je promišljanja budućnosti tvrtke i odgovor na nove zahtjeve tržišta te potrebe i želje kupaca – istaknula je direktorica Ivančice Nada Zver.

Uskoro će tvrtka na prodajnim mjestima provesti rebranding brenda Bambi čiji će naziv nestati s polica, a zamijenit će ga Froddo. I Froddov vizualni identitet također uskoro kane osvježiti. No, Bambi ostaje prisutan u novoj liniji obuće Bambi steps – koraci za najmlađe, koju će prezentirati na jesen. Ta linija s fleksibilnim potplatom od prirodnih materijala bit će dostupna u rasponu veličina od 17 do 27.

Tvrtka Ivančica iduće godine obilježava 70 godina postojanja i trenutačno je prisutna na 300 prodajnih mjesta u Hrvatskoj te zapošljava 1000 radnika. Izvozno je orijentirana i više od 70 posto ukupnog prihoda ostvaruje u inozemstvu: na tržištima Europe, Azije i Amerike.

>> Upečatljivi dizajn najlakših ženskih cipela na hrvatskom tržištu

USUSRET VELIKOM KATOLIČKOM BLAGDANU

Simona Mijoković: 'Djed Božićnjak' sotonsko je djelo, a svoju djecu ne darujem na dan Božića

- Moja djeca ne vjeruju u postojanje "Djeda Božićnjaka". To je sotonsko djelo i sigurno znam da svoj život, roditeljstvo i odgoj želim graditi na stijeni Isusa. Ta stijena neće se nikada srušiti. A kada je nešto sagrađeno na pijesku, na lažima, kad tad će se srušiti. Moja djeca znaju da je "Djed Božićnjak" lažac i da ne postoji. On je čak i kradljivac, uzima sve ono što Božić uistinu jest, rođenje Isusa Krista. Uzima kroz nametnutu kupovinu, a što je lažni privid sreće - istaknula je za Večernji list Simona Mijoković.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

PI
prava istina
14:44 04.07.2015.

mate, naravno da neće biti isto. Sudeći po internim saznanjima Ivančica je umjetno (u prijevodu se to kaže lihvareći) stekla imovinu i na taj način se sada promovira. Zasigurno je vlasnik Bambija od Zverovke posudil novce i zaglavio i ode sve u krasan Honduras. Takav brend koji je stekao Bambi se ne otpušta samo tako. No stara poslovica kaže da kat dat "svaka rit dojde na šekret" pa će se i ovdje jednog dana sve razotkriti. Mnoge je ta "velika poduzetnica" dovela u očaj i uništila ih, pa sad nastavlja i dalje. Jedino mi nije jasno šta USKOK po tom pitanju ne radi posao.

Avatar dr. Evil
dr. Evil
08:06 08.07.2015.

nevjerojatno da se odriču uhodanog brenda - hrvatska posla...

PI
prava istina
08:13 04.07.2015.

Postavlja se pitanje zašto je Bambi prešao u ralje "zvijeri" ? Brend Bambi više nije dobar ako je sada Frodo. Zar je i tamo sve otišlo k vragu jer je možda Bambi bio dužan Ivančici? Tako se stvarao umjetni kapital Ivančice. Valjda će jednom i USKOK tamo odraditi pošteni posao i provjeriti od kuda i na koji način se "Zvijer" hrani. Pošteno bez lihvarenja sigurno nije, radom nikako.