Turkish Airlines

Nije istina da želimo preuzeti Croatia Airlines

Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
Nije istina da želimo preuzeti Croatia Airlines
16.04.2018.
u 08:36
Direktor Turkish Airlinesa Ugur Cantimur o planovima za Hrvatsku nakon prvih 20 uspješnih godina u Zagrebu
Pogledaj originalni članak

Turska zrakoplovna kompanija Turkish Airlines (TA) upravo obilježava 20 godina letenja za Zagreb. Koliko je značajna za zračni promet u Hrvatskoj pokazuje brojka od 14 letova tjedno. O planovima u Hrvatskoj, regiji i globalno, govori Ugur Cantimur, generalni direktor Turskih Airlinesa u Zagrebu.

Kolika je prisutnost kompanije u regiji?

Turkish Airlines trenutno leti u svaki glavni grad u regiji, kao što su Zagreb, Beograd, Sarajevo, Podgorica, Ljubljana... 
Općenito, prije nego što se odlučimo dodati još jednu destinaciju na našu listu, stručni tim provodi brojne studije fokusirajući se na istraživanja o određenom tržištu te unutar navedenih studija se odlučuje o širenju naše mreže. Te studije se uzimaju u obzir i pri procjeni izvedbe i efektivnosti naših postojećih destinacija, što je isto tako odlučujući faktor za širenje naše mreže. To je glavna strategija pri širenju naše mreže koja se koristila pri odluci o početku letova u Zagreb i u regiju.

Kako su se razvijale TA rute u Hrvatskoj?

Prije 20 godina počeli smo letjeti dva puta tjedno za Zagreb, a danas imamo 14 letova tjedno. Prije dvije godine smo krenuli i s letovima za Dubrovnik kroz cijelu godinu s četiri leta tjedno. Ovo ljeto smo povećali broj letova na 11 tjedno. Naš plan je otvoriti još destinacija u Hrvatskoj kako bismo ju još bolje povezali s cijelim svijetom te tako privukli još više turista sa svih strana svijeta.

U više navrata sramežljivo se najavljivao interes vaše kompanije za preuzimanjem Croatia Airlinesa. Koliko bi potencijalno takva akvizicija u budućnosti imala poslovnog smisla za TA?


Ta nagađanja nisu točna. S Croatia Airlinesom imamo profesionalan i partnerski odnos koji bismo željeli njegovati i u budućnosti.


Uz snažnu mrežu lokalnih i regionalnih linija, koja su vam interkontinentalna područja primarna?

Iz perspektive predstavništva u Zagrebu, u posljednjih nekoliko godina nam Amerika postaje sve važnije tržište zbog naše izuzetne konekcije koju smo počeli nuditi preko Istanbula kao hub-a.

Imate velike planove za razvoj hub-a u Istanbulu preko novog aerodroma. Koliko će vam relativna blizina tzv.MEB3 (Dubai, Abu Dhabi, Doha) kapaciteta predstavljati izazov u tome?

Do kraja godine se očekuje otvorenje našeg novog aerodroma na koji smo iznimno ponosni. Bit će jedan od najvećih aerodroma na svijetu koji će u prvoj fazi moći primiti 90 milijuna putnika godišnje.

Nedavno otvorenje izravne linije Perth-London donijelo je i nove standarde u zračnu industriju. Hoće li takve trendove slijediti i TA?

Naravno, uvijek slijedimo trendove i procjenjujemo sve mogućnosti koje se nude kako bismo našim putnicima ponudili dodatne pogodnosti. Neprestano unaprjeđujemo usluge kako bismo putovanje pretvorili u neusporediv doživljaj.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

DU
Deleted user
08:46 16.04.2018.

HR nema ništa protiv turskog kapitala evo javljaju iz serbije da su im vekovima jako dobri bili a i turci odaju serpkinjama golemo priznanje

WE
weAreCro
10:39 16.04.2018.

Je je, prvi korak vam je bio da preko francuske firme uzmete zracnu luku sto ste na kraju i uspijeli, sad malo navlacenja za CA kao ne zeleite je preuzeti samo da bi malo spustili cijenu i onda za par mjeseci cemo ipak biti svjedoci jos jednoj privatizaciji drzavne kompanije koja je mogla biti zlatno jaje da je nesposobni uhljebi nisu do kraja unistili.