Kako ljudi manipuliraju ljutnjom za ostvarenje svojih ciljeva? Rad sa ljutim i teškim klijentima iscrpljuje, izaziva stres i smanjuje učinkovitost. Postoji li način da brzo, lako i efikasno komuniciramo sa ljutim i teškim klijentima?
Postoji. NLP sa svojim tehnikama i znanjima omogućava ljudima usvojiti vještine kojima na efikasan način, bez stresa upravljamo ljutim i teškim klijentima.
Poslovni dnevnik organizira trening 14. lipnja 2016.
Predavačica: Dragana Mladenović je internacionalni NLP Master trener i HNLP-a & Coach.
Što ćemo naučiti:
- načine upravljanja svojim emocijama kada su „napadnuti“
- kako zaštiti sebe i efikasno riješiti situacije kad je klijent ljut
- kako brzo i efikasno smiriti klijenta
- što je zabranjeno reći ljutom klijentu
- kako ljutog i teškog klijenta „pretvoriti“ u kooperativnog
Prijavite se odmah jer uz jednu kupljenu kotizaciju drugu dobivate GRATIS
Prijaviti se možete OVDJE
Pogledajte sve treninge i seminare u akciji 1+1 GRATIS OVDJE
KALENDAR SEMINARA
„Tajne financijskih izvještaja“ 18.svibnja 2016.
„NLP alati za napredak u poslu i karijeri“ 20.svibnja 2016. NOVO!
"Kako odlučivati na temelju izvještaja iz kontrolinga?" 30. svibnja 2016.
"Naučite tajne prodaje - Prodajne vještine" 3. lipnja 2016.
"Roboti marketinga - Brendiranje" 7.lipnja 2016. NOVO!
"Učinkovito delegiranje i rukovođenje timom" 8. lipnja 2016.
„NLP Komunikacija s ljutim i teškim klijentima“ 14. lipnja 2016. NOVO!