potrošački savjetnik

Novi proizvod tek nakon servisa

Foto: Marko Jurinec/PIXSELL
Novi proizvod tek nakon servisa
28.01.2014.
u 17:00
Trgovac uvijek ima pravo proizvod koji se reklamira prvo poslati na servis
Pogledaj originalni članak

P: Kupila sam sjedaću garnituru u prodajnom salonu jednog hrvatskog proizvođača namještaja u West Gateu. Prije nekog vremena uočila sam da je u garnituri popucala spužva, tkanina je postala prevelika i mehanizam koji se otvara u krevet škripi i cvili. Nakon otprilike dva tjedna čekanja stigao je gospodin iz tvrtke koji je napravio zapisnik o reklamaciji te rekao da mi mogu ponuditi popravak mog kauča i privremenu dostavu zamjenske garniture za to vrijeme. Zanima me imam li pravo od tvrtke tražiti novu garnituru s obzirom na oštećenja koja postoje na garnituri jer je jasno da se radi o lošim tehničkim izvedbama i problemu s korištenim materijalom?

O: Trgovac vam je dužan odgovoriti u roku 15 dana temeljem Zakona o zaštiti potrošača, čl. 8. U slučaju neodgovaranja ili negativnog odgovora, trgovca prijavite putem internetske stranice Centralnog informacijskog sustava zaštite potrošača Ministarstva gopodarstva: https://prijava.mingo.hr/CD/webObrazac.do. Treba imati na umu kako trgovac uvijek ima pravo proizvod koji se reklamira poslati na servis kako bi se utvrdio nedostatak te omogućio popravak temeljem jamstvenog lista.

Igor Vujović, savjetnik Društva Potrošač

>> Ako trgovac negativno odgovori na vašu reklamaciju prijavite ga ministarstvu

'PREDSTAVILI SU NAS KAO EKSTREMISTE'

Srbija hrvatske studente prozvala špijunima, a danas ih na granici 'počastila' i uputila poruku

- Pod krinkom pitanja 'kako nam je u Beogradu' htjeli su nas uvući u temu prosvjeda kada je i nastala video izjava koju su njihovi mediji koristili. Predstavili su se kao 'turističko-nacionalna televizija, da se emitiraju na RTS-u a zapravo su bili Informer. Pratili su nas svugdje, bilo je to vrlo neugodno, kao i njihovo praćenje. Pogotovo ispred ulaza njihovog Elektrotehničkog fakulteta gdje se puno slika, no to je i jedini ulaz u njihov KST. Općenito je osjećaj u Beogradu bio jeziv i neugodan, pričaju nam hrvatski studenti

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.