PROMO

Novim generacijama treba dati osjećaj svrhe

Novim generacijama treba dati osjećaj svrhe
17.11.2021.
u 09:24
Na konferenciji Liderstvo u globalnom kaosu koja je održana 10.studenoga 2021., u organizaciji Međunarodne mreže poslovnih žena, Zaklade Konrad Adenauer i Europskog doma Zagreb predstavljena je istoimena knjiga , autorice Ivane Radić, poduzetnice i predsjednice Međunarodne mreže poslovnih žena.
Pogledaj originalni članak

Knjiga je posvećena svim liderima i lidericama te onima koji to tek trebaju postati te tematizira promjene, kako se i zašto događaju, generacije na tržištu rada  – kako im pristupiti, što ih motivira i inspirira, liderske stilove vođenja i odgovara na pitanje koji stilovi su najbolji ako želite imati dobre, motivirane i lojalne zaposlenike.

Predstavljeni su slučajevi poduzeća čiji su lideri osjećali kada trebaju uvesti promjene u svoje poslovanje te su ih uspješno implementirali. U Hrvatskoj su predstavljeni slučajevi tvrtki Phillip Morris d.o.o. Schneider Electric d.o.o. i Magic Croatia d.o.o., ali i druga poznata svjetska poduzeća te opisane promjene kroz koje su ove tvrtke prošle kako bi pružile nešto novo svojim kupcima i klijentima te se nametnule kao lideri na tržištu.

„Ključ uspjeha svake tvrtke je brzina kojom se tvrtke i njeni zaposlenici prilagođavaju promjenama, vizija vodstva tvrtke i međuljudski odnosi unutar tvrtke. Nalazimo se u trenutku smjene generacija, kada na tržište rada dolazi Z generacija koja je navikla na brze sadržaje i koja ne može zamisliti život bez virtualne stvarnosti. Tome se lideri i liderice moraju prilagoditi jer je to jedna od najvećih generacija na tržištu rada, bez koje je nemoguće zamisliti daljnje poslovanje. Lideri i liderice su ti koji mladim generacijama moraju dati osjećaj svrhe i koji svoje vodstvo trebaju prilagoditi svakoj generaciji posebno.“izjavila je Ivana Radić, autorica knjige Liderstvo u globalnom kaosu.

Liderstvo u globalnom kaosu

Renovacija poslovanja, Plavi i Crveni oceani te opisi generacija i ako im pristupiti dodatne  su teme ove knjige.

U knjizi, koja je zamišljena kao priručnik koji će pomoći liderima i lidericama da otkriju svoj tip vođenja, nalaze se i dvije radionice koje će zasigurno pomoći svakom lideru i liderici u razvoju vlastitog stila vođenja, ali i optimizaciji poslovnih procesa.

Ivana Radić je profesorica filozofije i hrvatskoga jezika te Magistra ekonomskih znanosti. Uz vođenje vlastite tvrtke Present Communications, dugi niz godina radi na promicanju ženskoga poduzetništva predavanjima za razne edukacijske kuće te kao Predsjednica udruge Međunarodna mreža poslovnih žena.

Prvih 20 stranica knjige možete preuzeti ovdje, a kupiti ju možete u tiskanom izdanju ili pdf. Izdanju ovdje.

Pogledajte na vecernji.hr