Zeleno poslovanje unosan je i pametan posao, generator rasta i održivog razvoja.Samo u ekoindustriji EU lani je stvoreno više od 3 milijuna radnih mjesta, čulo se na konferenciji Razvoj ekološkog poslovanja u Hrvatskoj: od vizije do stvarnosti, koju je u povodu 20. obljetnice poslovanja organizirala tvrtka Biovega. Predviđa se da će globalni trend potražnje za ekološki certificiranom hranom sa 46,5 milijardi dolara u 2012. narasti do 2019. i 200%. Na to utječe i sve prisutniji pomodarski trend, tzv. glamour green, kada kupnja ekoloških proizvoda postaje i statusni simbol. No činjenica je da je Hrvatskoj čak 81% građana spremno platiti više za eko/bio/organsku hranu, kazala je Tatjana Rajković iz GfK.
Za 19% građana je važno i kako pojedini proizvod utječe na zagađenje okoliša, dok ih 15% kupuje organsku hranu, najviše u Zagrebu i okolici – više žene nego muškarci, obrazovaniji, zaposleni s djecom – a najmanje u Dalmaciji. Darija Musulin iz Ministarstva poljoprivrede kaže da su lani u RH bila 1663 ekoproizvođača na 39.945 ha, za 8000 ha više nego u 2012., što u ukupnoj poljoprivrednoj proizvodnji čini 3,1%. No u odnosu na potražnju to je premalo, svjedoči pionir ekoproizvodnje u nas Mario Sever. Eko Sever posluje s Austrijancima i Talijanima. Kad bi imao, i on i svi drugi domaći proizvođači mogli bi prodati puno više, tvrdi Sever. No još zapinje dodjela državne zemlje. Unatoč završenom natječaju, Eko Sever, primjerice, ni nakon četiri i pol godine ne može do dobivenih 100 hektara
>> Znanstvenici (opet) pogriješili: Organska hrana ne spašava od raka
Nekad čarobne vodice koje sve liječe, danas organska hrana, kupci isti.