Poslovni rezultati

Osjetno rasli prihodi i profit Njuškala

Foto: Goran Stanzl/Pixsell
Osjetno rasli prihodi i profit Njuškala
27.03.2019.
u 22:21
Stalna edukacija i prepoznavanje kreativnosti zaposlenika dovelo je do toga da prvi na tržište uvodimo trendove i inovacije, poručuju iz Njuškala
Pogledaj originalni članak

Njuškalo je u 2018. ostvario 64,9 milijuna kuna prihoda, što je porast od 16 posto u odnosu na 2017. Istovremeno, EBT rezultat u 2018. godini ostvaren je u iznosu od 11,2 milijuna kuna, što je porast profita od 18 posto u odnosu na 2017. godinu.

– U strategiji do 2020. imamo zacrtan cilj od 100 milijuna kuna prihoda i profitnu marginu od oko 20 posto, uz stalno snažno ulaganje u tehnološki razvoj. Upravo je ulaganje u zaposlenike već više od deset godina u našem primarnom fokusu zato smo danas jedna od najvećih digitalnih kompanija u Hrvatskoj i vodeći marketplace – istaknula je Sanda Soptija Šiljak, glavna izvršna direktorica Njuškala. Njuškalo je za svoj projekt dobio nagradu HUOJ-a za najbolju internu komunikaciju, a usto se upisao na kartu globalnih inovativnih kompanija zahvaljujući funkcionalnosti foto-prepoznavanja u mobilnom appui Njuška.

 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

AM
ante_maja
22:53 27.03.2019.

normalno da ste u ogromnoj dobiti kad ste pohlepni i sve živo ste počeli jako naplačivat! ali neka,završit ćete i vi kao plavi oglasnik!

Avatar Olujni
Olujni
23:31 27.03.2019.

Jedva cekam da vas Index oglasi potope, kad ste pocinjali naplacivali ste normalni Vau Vau oglas 20 kn za 28 dana, a do nedavno je bilo 32 kn za 14 dana a odnedavno 35 kn za 14 dana, dakle 250 % skuplje nego prvih godina! Propast cete vi kad tad!

HR
Hrabraja
08:22 28.03.2019.

Sve govori ocjena na googlu i konstantno pada, postali ste oglasnik za švercere