TURISTIČKO VIJEĆE

Ostojić: Više neće biti novca za perilice u turističkim zajednicama

Foto: Žarko Bašić/Pixsell
Ostojić: Više neće biti novca za perilice u turističkim zajednicama
09.05.2012.
u 12:55
U svakoj drugoj turističkoj zajednici ne prate učinke svojih web-stranica, a 20 posto ih tri do pet godina nije činilo ništa na njihovoj poboljšanju
Pogledaj originalni članak

U gotovo svakoj drugoj turističkoj zajednici nemaju nikakvu predodžbu o uspješnosti i efektima vlastite web-stranice. Ni na koji način, naime, ne prate broj posjetitelja, doseg ili atraktivnost svojih online-poruka. Čak 20 posto ih se, pri tome, u posljednjih tri do pet godina nije potrudilo svoj web-site unaprijediti ni na koji način. A što je još poraznije, anketi se, čije je prve nalaze na sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice predstavio član Vijeća Drago Ružić, većina nije udostojila ni odazvati. Na anketna online-pitanja od 330 TZ-a odgovorili su samo iz 69 turističkih ureda.

– Najviše smo odgovora dobili iz Istre (25 posto), a potom slijede Splitsko-dalmatinska (13%), Dubrovačko-neretvanska (8%) i Zadarska županija (7%) – kaže Ružić iz čijeg je odgovora vidljivo da su se najpasivnijima pokazale turističke zajednice iz unutrašnjosti.

– Dobra je stvar da su anketirani predstavnici TZ-a pokazali dosta samokritičnosti, pa ih je 40 posto svoj online-marketing samo ocijenilo slabim do najviše dobrim.

Ministar turizma poručio je da se svi koji nisu spremni na dvosmjernu komunikaciju sami eliminiraju.

– Novac za edukaciju uvijek će se naći, jer je to najbolje ulaganje. Međutim, uredi turističkih zajednica više neće dobivati novčanu pomoć kako bi kupili perilicu za pranje suđa! A da, povrh svega, tobože nemaju vremena odgovoriti na anketu – jasno je poručio Veljko Ostojić.

Još jedna od novina amenovanih na Turističkom vijeću jest da operativni marketinški plan za 2013. više neće raditi glavni ured HTZ-a. Taj će posao, za cijenu od 79.600 eura, najkasnije do kraja srpnja odraditi konzultantska kuće Horwath i španjolski THR. Pitanje zašto će se ubuduće plaćati ono što je ured Nike Bulića dosad radio bez troška, nameće se samo po sebi.

– To nije pretjerani izdatak za sustav koji ima budžet od 250 milijuna kuna, a još je važnije da želimo unijeti svježinu i novine. Izbor kuća Horwath i THR je logičan jer su oni radili i strateški marketinški plan hrvatskog turizma koji vrijedi do 2014. – objašnjava V. Ostojić.

Direktor HTZ-a Niko Bulić odgovara da se ne osjeća zaobiđeno, jer će, kaže, biti dio tima koji će se baviti izradom operativnog marketinškog plana za 2013.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

Avatar ukurtapash
ukurtapash
13:06 09.05.2012.

\"- Najviše smo odgovora dobili iz Istre (25 posto), a potom slijede Splitsko-dalmatinska (13%), Dubrovačko-neretvanksa (8%) i zadarska županija (7%)\" zanimljivo. tamo gdje nije bilo rata ima web stranica. tamo gdje je bilo rata nema web stranica. zacudujuce, sokantno, nepredvidljivo, neocekivano.

KV
kvakva
14:08 09.05.2012.

Dokle naopako, ministre Ostojiću? Otkad je za opravdanost nekog posla bitno \"to nije veliki izdatak prema ogromnom iznosu.\" Nadam se, da buduće ekonomiste i turističke djelatnike uče nečemu poput ovoga: \"koliko je ovo ulaganje opravdano?\", \"što će nam donijeti studija?\". Tipično za novovladajuće, npr. Koračevića HEP-Čačićevskog: \"Pa što je visina moja amoralne penzije u odnosu na hrvatski državni proračun!\".

PO
porezni.obveznik
14:09 09.05.2012.

ukurtapash, a ti mislis da treba 17 godina za sloziti pristojne web stranice? znas li kad je, npr, osnovan Facebook? ili si mozda mislio na 2. svj. rat? da, to bi mogao biti bitan faktor....