Otvoren je natječaj za najbolju ambalažu na hrvatskom tržištu, koji se već sedmu godinu zaredom održava u organizaciji Instituta za ambalažu i tiskarstvo, tvrtke Tectus i časopisa Ambalaža. U "ring" ulaze natjecatelji sedam kategorija, a samo jedna ambalaža osvojit će titulu CROPAK 2010.
Organizatori ističu kako je natječaj osmišljen s ciljem promidžbe i isticanja prednosti i koristi ambalaže kao važnog sredstva zaštite, promocije i identifikacije proizvoda te motiviranja proizvođača i korisnika ambalaže, dizajnera i tiskara na proširenje tehničke i kvalitativne granice ambalažne i grafičke industrije.
Prijave traju do 9. travnja, a više informacija o natječaju CROPAK 2010. i prijavnica nalaze se na www.ambalaza.hr/hr/festa/festa10/cropak10/. Ambalaža koja osvoji prestižnu nagradu imat će priliku natjecati se na WorldStaru, natječaju za najbolju ambalažu na svijetu.
Dobitnik CROPAK-a 2009., SMS-ova serija maslinovih ulja, u tehničkoj izvedbi Eti Tradea iz Pazina i dizajnera Borisa Ljubičića, osvojila je WorldStar 2009. u kategoriji Ambalaže prehrambenog proizvoda, dok je pobjednik Studentske kreativne radionice CROPAK 2009. student riječke Akademije primijenjene umjetnosti Marino Krstačić Furić, za redizajn Kraševih Vic krekera dobio Certificate of Recognition u kategoriji WorldStar Student.