VEĆ U SVIBNJU

Maloprodajni div odjeće i opreme za dom po pristupačnim cijenama stiže u Hrvatsku

Foto: LC Waikiki
LC Waikiki
Foto: LC Waikiki
LC Waikiki
Foto: LC Waikiki
LC Waikiki
Foto: Screenshot Youtube
LC Waikiki
12.04.2019.
u 15:19
Već sad imamo previše trgovačkih kvadrata po stanovniku, no čini se da smo i uz najlošiju kupovnu moć u EU nekima dalje zanimljivi
Pogledaj originalni članak

S rastom maloprodajnog prometa već više od 50 mjeseci zaredom, rastom kupovne moći građana te potrošačkog optimizma, sve su optimističnija i očekivanja trgovaca pa u Hrvatsku, osim talijanskog hard diskontera Eurospina, uskoro stiže i maloprodajni div odjećom i opremom za dom LC Waikiki u većinskom vlasništvu dviju turskih obitelji Küçük i Dizdar.

Traže radnike

Prvi dućan u Hrvatskoj će, kako neslužbeno doznajemo, otvoriti u zagrebačkom Arena centru sredinom svibnja, a sudeći po oglasima na hrvatskim portalima u kojima od početka godine traži buduće zaposlenike, u početku je planirana i trgovina u Splitu. No zna li se da je riječ o vodećem maloprodajnom turskom lancu kojega je najveći pojedinačni dioničar Mustafa Küçük, koji na Forbesovoj listi bogatih “teži” 1,1 milijardi dolara i drži se podalje od javnosti, dok tvrtka u ovoj godini planira više od 3 milijarde dolara ukupnih prihoda, od čega polovicu na inotržištima, očito je procijenjeno da će im se i malo hrvatsko tržište s rivalima poput H&M-a, C&A, Kika, Pepca... isplatiti.

Najveći maloprodajni lanac odjećom po broju trgovina, drugi u kategoriji tvrtki koje osiguravaju najvišu stopu zaposlenosti te među top 20 najvećih po prihodima u Turskoj već je otvorio niz trgovina u susjednim BiH i Srbiji. Trenutačno trguje u više od 45 zemalja u oko 1000 trgovina s ‘filozofijom’ kako “svatko zaslužuje da se dobro oblači” i po pristupačnim cijenama, a osim na Hrvatsku, u ovoj godini su najavili širenje i na Kinu, Indiju i Maleziju. U 2017. se, prema izjavama iz tvrtke, 12 milijuna ljudi tjedno oblačilo u njihovim trgovinama, što je populacija Grčke, a svake minute prodavali su 1724 proizvoda.

Brend Waikiki 1988. je osnovao francuski dizajner Georges Amouyal s partnerima pod nazivom Les Copains - Prijatelji (LC), dodajući mu i ime poznate havajske plaže Waikiki. Od 1997. postaje turski brend LC Waikiki Mağazacılık Hizmetleri Ticaret A.Ş., a nakon što je europsko širenje započeo s trgovinom u Rumunjskoj 2009., cilj mu je da do 2023. bude jedan od tri najuspješnija retailera odjećom u Europi.

U BiH već četiri godine

Prije četiri godine jubilarnu 100. trgovinu u inozemstvu otvorio je u Mostaru, a danas je prisutan i u Albaniji, Azerbajdžanu, Bugarskoj, Maroku, Gruziji, Iraku, Iranu, Kazahstanu, Kosovu, Makedoniji, Egiptu, Poljskoj, Rumunjskoj, Rusiji, Saudijskoj Arabiji, Ukrajini..., a od 2017. i u Indoneziji i Keniji, čime je započeo širenje na supsaharsku Afriku i jugoistočnu Aziju.

Godinu ranije LC Waikiki je ušao i u kategoriju kućnog tekstila pod nazivom LCW HOME. S više od 1,25 milijuna kvadrata, njihove su trgovine u 2017. pokrivale prostor veći od 175 nogometnih stadiona.

– Pri otvaranju svojih trgovina na inozemnim tržištima već smo se susretali s problemima poput izbora, bankarskih sustava, nalaženja pravih lokacija..., dok nam je pad cijena nafte zadavao probleme u zemljama poput Rusije i Kazahstana – kazao je svojedobno čelnik uprave LC Waikikija Vahap Küçük. Kako će proći u Hrvatskoj znat će se skoro. Znakovito je da je tvrtka 2016. bila 7. najveći platiša poreza u korporativnom svijetu.

Pogledajte i video o uvođenju eura:

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 22

NJ
njofra51
15:59 12.04.2019.

došli u HR, da sirotinji prodaju kinesku robu i na njoj maste brki

TO
Tom99
17:05 12.04.2019.

Potrošačko društvo nema budućnost. Sve se uvozi a ništa ne proizvodi. Te strane trgovine su tu i služe samo za pranje novca.

BO
bomboon
16:57 12.04.2019.

Sva svjetska bijeda se slila u Hrvatsku, sva roba ''znj'' kategorije sto se proizvodi u tonama za crnu bijedu i puku sirotinju, najjadniji i najjeftiniji ducani na svijetu. Postali smo Burkina Faso sa zlocinackom, samo smo Africi i Aziji privlacni. Treci svijet. Ovi dodju, pograbe sto se pograbiti dade, zaposle nesto radnika sa mizernim placama, koji svoje place opet ostave u Lidlu i njihovim ducanima, i lijepo svi skupa iznose kapital iz nase zemlje, a nama ostaje jedno veliko nista. Zamislite sto je zlocinacka ucinila od zemlje narodu?