Iako je e-mail neizostavni dio poslovnog komuniciranja, rijetko razmišljamo o tome koja su osnovna pravila pristojnosti kad je riječ o slanju i primanju elektroničke pošte, piše Huffington Post.
Prosječni poslovni korisnik pošalje i do 110 mailova dnevno, pokazalo je istraživanje iz 2012. prema kojem se sadržajem naših inboxa bavimo čak trećinu radnog vremena.
Ovo su najčešće pogreške prilikom slanja i primanja poslovnih e-mailova:
1. Nakon što pošaljete e-mail, odgovor očekujete iste sekunde
2. Šaljete e-mailove zaposlenicima tijekom vikenda
3. Slanje e-mailova bez naslova
4. Odgovarate na e-mailove koristeći se samo emoticonima
5. Nakon što pošaljete e-mail, kolegama ili poslovnim suradnicima dodatno usmeno naglašavate kako ga svake sekunde mogu očekivati
6. Pogrešno napisana imena osobi i tvrtki
7. Nepotrebni odgovori poput: "Dobio sam e-mail, ali nisam ga stigao pročitati."
8. Pretjerana uporaba triju točaka...
9. Izbjegavanje drugih oblika poslovne komunikacije
10. Neprestano kukanje zbog prepunog inboxa.
NE kaže se e-mail poruka, nego se kaže elektroničkih poruka. E-mail poruka bi značilo, u prijevodu, e-poruka poruka. Smiješno.