Poslovna komunikacija

Ovo su najčešće pogreške pri slanju e-mailova!

Foto: Thinkstock
Ovo su najčešće pogreške pri slanju e-mailova!
21.11.2013.
u 07:54
Prosječni poslovni korisnik pošalje i do 110 e-mailova dnevno
Pogledaj originalni članak

Iako je e-mail neizostavni dio poslovnog komuniciranja, rijetko razmišljamo o tome koja su osnovna pravila pristojnosti kad je riječ o slanju i primanju elektroničke pošte, piše Huffington Post.

Prosječni poslovni korisnik pošalje i do 110 mailova dnevno, pokazalo je istraživanje iz 2012. prema kojem se sadržajem naših inboxa bavimo čak trećinu radnog vremena.

Ovo su najčešće pogreške prilikom slanja i primanja poslovnih e-mailova:

1. Nakon što pošaljete e-mail, odgovor očekujete iste sekunde

2. Šaljete e-mailove zaposlenicima tijekom vikenda

3. Slanje e-mailova bez naslova

4. Odgovarate na e-mailove koristeći se samo emoticonima

5. Nakon što pošaljete e-mail, kolegama ili poslovnim suradnicima dodatno usmeno naglašavate kako ga svake sekunde mogu očekivati

6. Pogrešno napisana imena osobi i tvrtki

7. Nepotrebni odgovori poput: "Dobio sam e-mail, ali nisam ga stigao pročitati."

8. Pretjerana uporaba triju točaka...

9. Izbjegavanje drugih oblika poslovne komunikacije

10. Neprestano kukanje zbog prepunog inboxa.

>> Naučite kako postati konkurentniji na tržištu

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 12

BU
butler
09:59 21.11.2013.

NE kaže se e-mail poruka, nego se kaže elektroničkih poruka. E-mail poruka bi značilo, u prijevodu, e-poruka poruka. Smiješno.

KO
komicr
09:32 21.11.2013.

Naš jezik je prepun tuđica.....ali i forsiranja hrvatskog jezika gdje ne bi trebalo. Tako npr. nisam za to da se koristi riječ "brifing" za jutarnji sastanak u tvrtki, ali nisam ni za to da se za USB memory stick koristi hrvatski naziv "memorijski štapić". Sve ima svoje mjesto.

AN
antrophy
09:39 21.11.2013.

U statistiku su ocito usli i spammeri jer mi je nezamislivo napraviti ista drugo na poslu ukoliko cu napisati 110 mailova.