Hrvatska pamet Hrvatskoj

Personaliziranom prehranom pomažemo ljudima da ostvare svoje ciljeve

Personaliziranom prehranom pomažemo ljudima da ostvare svoje ciljeve
25.10.2018.
u 09:04
Iako je trgovina na početku bila namijenjena samo osobama koje treniraju, ona je danas prilagođena puno široj grupi ljudi.
Pogledaj originalni članak

Prije dvije godine Vladimir Puvača bio je jedan od pobjednika na drugom izdanju projekta Poslovnog dnevnika Hrvatska pamet Hrvatskoj. Njegov FitFoods proglašen je najboljim u kategoriji Inovativna Hrvatska za što je nagrađen i novčanim iznosom od 21.000 kuna.

- Analizirajući životne trendove i navike došao sam do zaključka kako su potrebe za zdravom hranom sve veće zato što je trenutno popularno živjeti zdravo. Daljnjom analizom došao sam do zaključka kako zdrava prehrana često može biti skupa kupovinom na malo, ali i da planiranje i priprema zdrave hrane iziskuju dosta vremena. Zbog toga sam osmislio FitFoods, internet trgovinu namijenjenu osobama koje treniraju, a omogućuje im brzu kvalitetnu i stručnu uslugu. Uslugu je činilo stručno osoblje, odnosno nutricionisti koje bi na temelju analiza i podataka sastavljali prehranu, te tim kuhara koji bi pripremao jela prema njihovim receptima te bi se obroci dostavljali kupcima.

Dostava svako jutro

Ono što je ovu uslugu činilo inovativnom jest to što su svi obroci prilagođeni krajnjem korisniku i što su dostavljeni svako jutro na početku dana u torbi koja je lako prenosiva i termički zadržava svojstva hrane - rekao je Puvača o svom projektu koji je stručni žiri na kraju i nagradio. A gdje je FitFoods danas, gotovo dvije godine nakon završetka natjecanja, upitali smo idejnog začetnika projekta.


- Nakon natjecanja bilo je potrebno izvršiti dodatne analize tržišta, pronaći strateške partnere, raditi na brendiranju same usluge, pronaći kvalitetan tim ljudi i krenuti u realizaciju projekta - kazao je Puvača te naglasio kako je dodatnim analizama došao do zaključka da uslugu može koristiti puno šira grupa ljudi, a ne samo osobe koje idu u teretanu i bave se raznim fizičkim aktivnostima. 


- U današnjem užurbanom načinu života često se ne stignemo pravilno i zdravo hraniti te nerijetko posežemo za pekarom i brzom hranom u nekoj od pauza na poslu.

Širenje tržišta

Ova ciljana skupina savršeno se uklapala u zamišljenu strategiju proizvoda - istaknuo je Puvača pa je došlo i do male promjene ciljane skupine. Tako se pojavila želja i potreba za drugačijim imenom brenda te je FitFoods postao ThinkFit.
- ThinkFit je brend koji pomaže ljudima da ostvare svoje ciljeve zahvaljujući personaliziranoj prehrani bilo da im je cilj mršavljenje, definicija ili izgradnja mišićne mase ili kako bi se reklo ‘nabacivanje koje kile mišića’ - naglasio je Puvača koji je veliki dio osvojenog novca potrošio na izgradnju brenda, stvaranje imena i vizualnog identiteta.

Danas ThinkFit tim čini šestero ljudi. Uz Puvaču i dvije poslovne partnerice u timu su još i tri nutricionista. Kako navode, korisnici su oduševljeni uslugom i kada iskuse rezultate jednostavno počnu preporučivati svojim poznanicima. ThinkFit funkcionira tako da se prvo ispuni upitnik za izradu personaliziranog programa prehrane. Nakon popunjavanja konataktira se klijenta i dogovaraju detalji paketa. Obroci se dostavljaju od ponedjeljka do petka, a minimalni paket sadržava dva obroka dnevno.

- Trenutno ThinkFit funkcionira samo na području Osijeka, ali je cilj proširenje usluge diljem Hrvatske - ističe Puvača i navodi da je pred njima još puno posla. Ponosni su na ono što su napravili, pogotovo u današnje doba kada najviše mladih odlazi iz zemlje te im je drago što mogu pomoći u stvaranju uvjeta za ostanak mladih akademski obrazovanih ljudi.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.