– Za mlade u Hrvatskoj ima mjesta, stotinjak prijavljenih projekata govori da su nove generacije inovativne i motivirane, a devet finalista pokazalo je i da mogu postati lideri na tržištu – rečeno je jučer u Zagrebu na proglašenju pobjednika 2. izdanja projekta Hrvatska pamet Hrvatskoj, Poslovnoga dnevnika, za najbolje studentske poslovne planove.
U kategoriji Izvorno hrvatsko, za poboljšanje postojećih proizvoda i modela, pobijedio je Matija Drniković, s računalnom igrom o zgodama šegrta Hlapića.
Najboljima u kategoriji Poduzetna Hrvatska izabrane su Ana Čobanković, Žana Plejić i Josipa Bjelobrk s idejom bilja&bilje brenda, bilježnica s mirisom aromatična bilja. Vladimir Puvača je za projekt web sustava FitFoods za zdravu prehranu nagrađen u kategoriji Inovativna Hrvatska. Pobjednici su dobili po 21.000 kuna.
>> Država će plaćati prvi posao nakon škole 2400 kuna mjesečno
>> Da Hrvate zamijenimo Singapurcima, imali bismo rast od 20 posto