Novi pravilnik

Pojednostavljena procedura za prigovor oko brzine interneta

Foto: Marko Prpic/PIXSELL/Ilustracija
Pojednostavljena procedura za prigovor oko brzine interneta
12.03.2014.
u 15:19
Aplikacija HAKOMetar je također nadograđena u skladu s izmjenama i dopunama, pa sada omogućava i izravno slanje prigovora operatoru po završetku postupka mjerenja
Pogledaj originalni članak

Danas na snagu stupaju  izmjene i dopune Pravilnika o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga.

Izmjenama i dopunama pravilnika ubrzavaju se i pojednostavljuju postupci mjerenja HAKOMetrom ili promjene operatora u mrežama nepokretnih komunikacija, a izmjene se  tiču i obavještavanja korisnika o potrošnji, pravu povrata neutrošenog iznosa prilikom promjene operatora kod unaprijed plaćene usluge i pružanja usluga s posebnom tarifom.

Izmjenama i dopunama Pravilnika, u slučajevima kada korisnik želi podnijeti prigovor svojem operatoru i dokazati da mu ne isporučuje minimalnu ugovorenu brzinu pristupa internetu, pojednostavljena je i ubrzana dosadašnja procedura. Ukinuto je vremensko razdoblje mjerenja od 19 do 23 sata te je smanjen broj mjerenja koje je krajnji korisnik obvezan napraviti korištenjem aplikacije  HAKOMetar i to sa sedam na samo tri mjerenja.

Aplikacija HAKOMetar je također nadograđena u skladu s izmjenama i dopunama,  pa sada omogućava i izravno slanje prigovora operatoru po završetku postupka mjerenja.

U slučajevima kada korisnici mijenjaju operatora javnih komunikacijskih usluga u elektroničkoj komunikacijskoj mreži nepokretnih komunikacija propisan je postupak brže i razvidne promjene. Naime, izmjene pravilnika propisuju rokove promjene te ukoliko novi operator ne realizira zatraženu uslugu, isti je obvezan, na temelju pisanog zahtjeva krajnjeg korisnika, isplatiti krajnjem korisniku naknadu za kašnjenje u iznosu od pedeset (50) kuna za svaki dan kašnjenja, do dana realizacije usluge ili dana raskida ugovora.

Uz navedeno,  propisane su i dopunjene izmjene koje se odnose na obavještavanje  korisnika o potrošnji usluga, pravu povrata nepotrošenog iznosa kod unaprijed plaćene usluge (pre-paid) prilikom prijenosa broja u drugu mrežu, kao i izmjene koje se odnose na pružanje usluga s posebnom tarifom.

>> HAKOM pokrenuo javne konzultacije o budućnosti interneta

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.