Hrvatska pošta prošlogodišnji je dobitnik Grand-prix IdejeX02 za QR marku, a njezini predstavnici neće propustiti i ovogodišnji festival \"Dani komunikacija\" koji se u Rovinju održava od 16. do 19. svibnja. O nagradi, dojmovima, i prednostima festivala razgovarali smo s Tihanom Mamić, izvršnom direktoricom Ureda za korporativni marketing Hrvatske pošte.
Odakle ideja za kampanju QR marka?
Cilj kampanje bio je informirati građane o 20. obljetnici izdavanja hrvatskih poštanskih maraka. Osim umjetničke, povijesne i društvene vrijednosti koju u sebi sadrže marke, njihova prvenstvena namjena je – komunikacijska. Nove generacije korisnika sve više koriste interaktivne oblike komunikacije i zato smo i ušli u \"inovaciju\" poštanske marke. QR marka izdana je u milijunskoj nakladi, i svaka nosi svoj jedinstveni kod, pomoću kojeg se korisnik spaja na web stranicu – www.qrmarka.posta.hr te može izraditi vlastiti profil, pratiti put marke odnosno pošiljke, komentirati, dijeliti fotografije na društvenim mrežama.
Realni ciljevi
Kakvi su vaši dojmovi s prošlogodišnjeg festivala?
Festival je odlično mjesto za razmjenu iskustava i kontakata. Cijenimo pohvalu struke, ali i pruženu mogućnost da predstavimo i neke od naših usluga poput izravne pošte, neadresirane pošte i geomarketinga. Osvajanjem Grand-prixa potvrdili smo se kao suvremen pružatelj poštanskih usluga, ali i kao moderan klijent koji uvodi inovacije.
Što je presudno za uspješnu suradnju s marketinškim agencijama?
Za svaku suradnju važno je uvažavanje i razumijevanje te znanje. Postavljanje realnih ciljeva, želja, mogućnosti i rokova vodi prema kvalitetnoj suradnji. Hrvatska pošta svaki projekt vodi profesionalno i u skladu sa svim pravilima, tako da su i iskustva suradnje, ako ih podvučemo, vrlo dobra.
Treba pratiti trendove
Koliko je marketing važan u kreiranju vaše poslovne politike?
Promjenama na tržištu Pošta se aktivno orijentira prema potrebama korisnika i marketing ima sve veću i značajniju ulogu. Danas je, uz klasične poštanske i financijske usluge, Pošta ušla na tržište pay TV-a, a u pripremi su i iskoraci na sasvim nova tržišta.
Kako kreirate medijski miks?
U modernom poslovanju potrebno je pratiti trendove, stvarati svjesnost brenda. Ciljano korištenje moderne tehnologije vidimo kao prednost.
Što očekujete od projekta Evo TV?
Glavna ideja usluge Evo TV je da korisnicima ponudimo nešto originalno i inovativno, Zato smo tu uslugu predstavili na neuobičajen način – stop-motion animiranim spotom. Evo TV-u je cilj da bude dostupan svima – tehnološki, sadržajno i cjenovno.
Kod nas se kada su državne firme u pitanju uglavnom piše o nekim nedostacima. Hrvatska pošta je primjer da državne tvrtke nisu samo "gubitaši" već da postoje i tvrtke koje se trude biti konkurentne. HP je jedina državna tvrtka koja ima konkurenciju i radi maksimalno kako bi ostvarila što veći profit, uz socijalnu i društvenu odgovornost.