Niz se tvrtki iz vašeg susjedstva, možda čak i vaša, okreće online djelovanju u vrijeme krize uzrokovane COVID-19 virusom. Nijedan početak nije lagan, a posebno bi sada objeručke trebalo prihvatiti pomoć onih iskusnih u digitalnom svijetu.
A ako netko u Hrvatskoj može reći pokoju riječ o poslovanju na Internetu to je Streaming.hr. Ekipa iz ove moderne hrvatske tvrtke zna kako poslovanje brzo usmjeriti na internetsku mrežu. To bi znanje moglo, bar ponešto umanjiti posljedice ove vrlo neugodne krize.
“Po povlačenju u karantenu dio se klijenata brzo pregrupirao pa krenuo tražiti rješenja koja im do sada nisu bila važna ni potrebna. Primjerice, naša rješenja za video pozive tražena su u travnju kao nikada ranije. Također, live streaming i video, multimedijalne klipove isporučujemo gotovo na dnevnoj bazi. Klijentima je također vrlo interesantan sustav za naplatu usluga na webu”, reći će Karlo Dževerlija, direktor Streaming.hr-a.
Ovaj se digitalni servis može pohvaliti kako je prije krize uzrokovane koronavirusom usluge isporučivao na čak tri kontinenta. U svijetu digitalnog i multimedijalnog djeluju već 13 godina i odlično se snalaze. Dokaz tome su klijenti-giganti poput jednog UN-a, Međunarodnog monetarnog fonda, švicarskih i britanskih digitalnih agencija, eminentnih hrvatskih poslovnih subjekata.
Video profesionalci i informatički stručnjaci iz Streaming.hr-a nude, svakom tko im se obrati, asistenciju pri zaokretu poslovanja u digitalni oblik. Pri tome njihova rješenja gotovo anuliraju praktične rizike vezane uz kontakt kod instalacije i korištenja npr. live streaminga ili video poziva.
“Briga za zdravlje ovih dana traži fizičku distancu. A svaki biznis bar u nekom svom dijelu zahtjeva komunikaciju koja je otežana baš tim nužnim razmakom. Naša oprema i know-how omogućuje podršku s dislokacije. Tako ćemo npr. sustavom za live streaming ili video pozivom upravljati iz daleka,” otkriva Dževerlija ovu danas baš svakom vrlo važnu mogućnost. Umjesto neprihvatljive gužve, na mjestu video poziva s nekog korporativnog treninga ili interaktivnog prijenosa nekog predavanja, bit će minimalan broj tehničara i osoblja. Nerijetko, čak niti jedan, već samo sofisticirana oprema.
Budući je dio aktivnosti Streaming.hr-a vezan uz event industriju, štete u krizi osjetili su naravno i oni sami. Ali zbog raznovrsnosti usluga, odreda digitalnih i multimedijalnih usluga koje nude, ova kompanija vjeruje kako je kriza za njih ujedno i prilika. Isto kao i za sve one koji naprave prave i brze korake. A takvih ima i u Hrvatskoj: “Ovom je pandemijom buknuo broj domaćih upita, onih koji su ne samo prepoznali koristi digitalnih tehnologija nego u online poslovanju vidjeli izlaz iz mrtvila. Da bi u novim okolnostima umanjili štete, mnoge su tvrtke, već nakon početnog šoka, krenule s uspostavljanjem ili ozbiljnijim osnaživanjem komunikacije putem interneta,” iskustvima potvrđuje Dževerlija.