Kako prepoznati koji (bliski) odnosi zaslužuju svu našu pažnju i energiju, a kad je mudrije odustati i okrenuti se nečem novom?
Izgradnja kvalitetnih međuljudskih odnosa, poslovnih i privatnih, danas je tema mnogih predavanja i radionica. I brojna literatura govori o tome. Da, jako je važno osvješćivati zbog čega dolazi do nerazumijevanja i kako razvijati konstruktivne načine komunikacije. Riječ je o vještinama koje su temelj zadovoljstva u kojoj god životnoj ulozi se našli - bilo da želimo biti kvalitetan suradnik, prijatelj, partner ili roditelj. No, postoji još jedna važna karika, koju ponekad zaboravljamo, a koja također može odigrati važnu ulogu na putu izgradnje kvalitetnih odnosa, pogotovo onih najbližih (uska poslovna suradnja, partnerstvo, blisko prijateljstvo). Osim želje da svojim „pravim pristupom“ osiguramo dobru komunikaciju, gotovo pa jednako bitno (a ponekad i bitnije) je znati prepoznati imamo li pored sebe „pravu osobu“.
Što možemo naučiti iz svijeta poslovanja?
Osviješteni poslodavci su već odavno prepoznali važnost kvalitetne selekcije, kako bi predvidjeli ishod suradnje s osobom koja se prijavila za neko radno mjesto. Logično, time si povećaju vjerojatnost da će uložiti u odnos koji će u budućnosti biti dobitak, i za organizaciju, i za pojedinca. Pritom, istraživanja i praksa pokazuju da dobar kandidat, osim karakteristika specifičnih za određenu struku, treba biti odgovoran, proaktivan, spreman na učenje, prilagodljiv, suradljiv, itd.
Ostatak kolumne pročitajte na Pametnoj kuni.
Izgradnja kvalitetnih međuljudskih odnosa, poslovnih i privatnih, danas je tema mnogih predavanja i radionica. I brojna literatura govori o tome. Da, jako je važno osvješćivati zbog čega dolazi do nerazumijevanja i kako razvijati konstruktivne načine komunikacije. Riječ je o vještinama koje su temelj zadovoljstva u kojoj god životnoj ulozi se našli - bilo da želimo biti kvalitetan suradnik, prijatelj, partner ili roditelj. No, postoji još jedna važna karika, koju ponekad zaboravljamo, a koja također može odigrati važnu ulogu na putu izgradnje kvalitetnih odnosa, pogotovo onih najbližih (uska poslovna suradnja, partnerstvo, blisko prijateljstvo). Osim želje da svojim „pravim pristupom“ osiguramo dobru komunikaciju, gotovo pa jednako bitno (a ponekad i bitnije) je znati prepoznati imamo li pored sebe „pravu osobu“.
Što možemo naučiti iz svijeta poslovanja?Osviješteni poslodavci su već odavno prepoznali važnost kvalitetne selekcije, kako bi predvidjeli ishod suradnje s osobom koja se prijavila za neko radno mjesto. Logično, time si povećaju vjerojatnost da će uložiti u odnos koji će u budućnosti biti dobitak, i za organizaciju, i za pojedinca. Pritom, istraživanja i praksa pokazuju da dobar kandidat, osim karakteristika specifičnih za određenu struku, treba biti odgovoran, proaktivan, spreman na učenje, prilagodljiv, suradljiv, itd.
Ostatak kolumne pročitajte na Pametnoj kuni.