Web Marketing Akademija

Postanite samostalni stručnjak za digitalni marketing

Foto: Promo
Web Marketing Akademija
Foto: Promo
Web Marketing Akademija
Foto: Promo
Web Marketing Akademija
Foto: Promo
Web Marketing Akademija
03.10.2017.
u 10:19
Za pohađanja kompletnih Web Marketing Akademija ili samo određenih predmeta izdaju se certifikati koji se upisuju u radne knjižice.
Pogledaj originalni članak

Web Marketing Akademija trudi se biti u korak s modernim prenošenjem znanja o digitalnom marketingu svojim polaznicima, koji nakon dva i pol mjeseca dinamične edukacije postaju samostalni stručnjaci. Sva je energija usmjerena na poboljšanje programa, na unapređenje znanja i na visokokvalitetan tim predavača čije biografije govore o njihovim specijalnostima i bezbrojnim postignućima u digitalnom marketingu.

WMA1 namijenjena je početnicima u digitalnom marketingu koji po završetku stječu certifikat Specijalist za digitalni marketing čime su školovani da samostalno obavljaju ovaj posao u svojoj tvrtki.

WMA2 predavanja prate naprednu dinamiku praktičnog rada te je za one koji već rade u digitalnom marketingu, a žele postati Eksperti za digitalni marketing koji usavršavaju svoje sposobnosti do najviše moguće razine.

Obje Akademije traju dva i pol mjeseca, odnosno 100 šk. sati, a sastoje se od 10 predmeta koje je moguće upisati i pojedinačno ukoliko vas zanima samo, npr. SEO za napredne (iz WMA2 programa) ili pak Marketing društvenih medija (iz WMA1 programa).
Kompletan program sa svim edukacijama potražite na naslovnici Regoline.

Za pohađanja kompletnih Web Marketing Akademija ili samo određenih predmeta izdaju se certifikati koji se upisuju u radne knjižice.

Specijalist za digitalni marketing na eKupi, Google Adwords specijalist s iskustvom u radu na mnogim domaćim i inozemnim projektima, optimizacijama Adwords kampanja svih 
oblika i tipova, kreiranju strategija digitalnog marketinga, sudjelovanju u SEO projektima, Tomislav Skorup istaknuo je zašto je Web Marketing Akademija nužna za sve digitaliste:

„WMA predavanja odlična su prilika za stjecanje više nego dobrih teorijskih osnova u svim aspektima digitalnog marketinga te je cijeli program koncipiran tako da je dovoljno vremena posvećeno teorijskoj strani priče (zašto i zato), a da ostaje prostora i za individualan 1na1 kontakt s polaznicima i odgovore na hiperspecifična pitanja, radilo se o naprednoj optimizaciji, općenito marketinškoj strategiji ili ulozi pojedinog kanala u marketinškom miksu.

Web Marketing Akademija od ove godine kreće s organizacijom naprednih radionica upravo sa ciljem educiranja polaznika koji već imaju neko praktično iskustvo u radu s pojedinim kanalima digitalnog marketinga, ali imaju želje za produbljivanjem znanja u određenim segmentima (za polaznike pojedinačnih predavanja) ili dobivanju kvalitetnijeg obrazovanja širokog spektra (big picture za polaznike cijelog programa). Napravljena je diferencijacija između dva programa: općenitog – WMA1, koji je namijenjen za svakoga s početnim interesom ili malo prakse u digitalnom marketingu, i naprednog – WMA2 koji podrazumijeva da će polaznici aktivno raditi u digitalnom marketingu operativno ili na upravljačkoj razini. Topla preporuka svima koji svoju karijeru žele razvijati u dinamičnom okruženju digitalnog marketinga.“ 

Foto: Promo
Web Marketing Akademija

Robert Petković stručnjak je za Google Analytics s više od 20 godina iskustva u digitalnom području gdje je započeo kao web developer i proveo posljednjih 10 godina kao jedan od najistaknutijih analitičara u regiji. Do sada je radio u Multilinku, Degordianu, bio zadužen za analitiku svih web projekata Agrokora, a u zadnjih par mjeseci radi u agenciji "Bruketa & Žinić & Grey" kao voditelj analitike u timu zaduženom za performance marketing svih klijenata Grey grupe u Europi. Robert je istaknuo sljedeće:

„S obzirom na trajanje školovanja, polaznici dobivaju osnovni uvid u pojedine grane digitalnog marketinga te konkretne savjete iz prakse. Nakon toga su u mogućnosti dobro prepoznati i definirati potrebe za digitalnim marketingom u svojoj firmi, davati odgovarajuće povratne informacije agencijama koje angažiraju, te dobro prepoznati radi li agencija koju su angažirali svoj posao kako treba ili ne. Ako su do sada bili samostalni u radu, mogu naučiti puno detalja iz prakse, koji im mogu pomoći da budu uspješniji. Što je najbolje, mogu predavače pitati bilo koje pitanje iz prakse te ga raspraviti sa svima.“

Upisi za Specijalistu digitalnog marketinga te upisi za Eksperta digitalnog marketinga otvoreni su još samo ovaj tjedan, a predavanja počinju za tjedan dana.

Pogledajte na vecernji.hr