Brodari

Pred pomorskim prijevoznicima još jedna teška godina

Foto: Nel Pavletic/PIXSELL
Pred pomorskim prijevoznicima još jedna teška godina
30.12.2015.
u 07:00
Samo najjači uspjet će prebroditi sve dublju krizu zbog slabe potražnje i viška brodova za najam, upozoravaju analitičari
Pogledaj originalni članak

Brodarske kompanije koje prevoze rasute terete, poput ugljena, željezne rudače ili žitarica, očekuje teška godina u kojoj će samo najjači uspjeti prebroditi sve dublju krizu uzrokovanu slabom potražnjom i viškom brodova za najam, upozoravaju analitičari.

Nevolje s kojima se suočavaju kompanije koje prevoze rasute terete, javlja Hina, dijelom su posljedica slabije potražnje za ugljenom i željeznom rudom iz Kine, vodećeg svjetskog uvoznika, u drugoj polovici ove godine. Podsjetimo, kriza na tržištu rasutog tereta počela je 2008. godine, nakon početka financijske krize.

Vodeći BDI indeks pomorskog prijevoza roba Baltičke burze, koji prati cijene prijevoza rasutog tereta, pao je u prosincu na najnižu razinu u povijesti. U odnosu na rekordnu razinu zabilježenu 2008. godine BDI indeks pao je više od 95 posto. 

>> Hrvatski brodari osigurali punu zaposlenost do kraja 2016. godine

NAJAVLJUJU POČETAK RADOVA

RS ne odustaje od zračne luke u Trebinju, a evo zašto je to jako loše za stanovništvo na jugu naše države

Bez obzira na to što dubrovački političari upozoravaju da BiH obvezuje Konvencija o procjeni utjecaja na okoliš preko državnih granica, tzv. ESPOO Konvencija, kao i Protokol o strateškoj procjeni okoliša uz Konvenciju o procjeni utjecaja na okoliš preko državnih granica, Dodik je nedavno izjavi da je specifičnost lokacije dala mogućnost i drugima da utječu na gradnju, ali da oni unatoč tome neće odustati od projekta

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.