Jedna od vodećih hrvatskih agencija za upravljanje komuniciranjem Millenium promocija napušta Digitel-Pristop grupu (DPG) i samostalno nastavlja poslovanje na hrvatskom i regionalnom komunikacijskom tržištu, priopćeno je danas iz Milleniuma. DPG je najveća samostalna grupacija za integrirano marketinško komuniciranje na prostorima jugoistočne Europe, s uredima od Beča do Atene, a u Hrvatskoj je tržištu najpoznatija kroz svoje agencije, primjerice najveću domaću PR agenciju Premisu i vodeću kreativnu agenciju Digitel, kao i desetak drugih kompanija .
U Milleniumu ističu kako je zbog različite poslovne strategije za budućnost te želje za daljnjim samostalnim razvojem poslovanja, vodstvo odlučilo izaći iz Digitel - Pristop grupe i sa svojim vlasnički povezanim društvima, Novelti Milleniumom kao marketinškom agencijom i Coris Educom kao agencijom za poslovnu edukaciju i razvoj ljudskih potencijala, nastaviti samostalno poslovanje na hrvatskom i tržištima regije.
- Nakon četiri godine uspješnog poslovanja u velikom sustavu Digitel-Pristop Grupe, nastavljamo samostalno širenje i razvoj te osvajanje novih tržišta. S timom od 30 komunikacijskih i marketinških stručnjaka te odličnim poslovnim rezultatima koje kontinuirano ostvarujemo, spremni smo za širenje na cijelo tržište integriranih komunikacija, ali i širenja na tržišta zemalja regije. S obzirom na dosadašnju uspješnu suradnju, s kolegama iz Digitel-Pristop Grupe nastavit ćemo surađivati na pojedinim komunikacijskim projektima, rekao je Mario Petrović, direktor Millenium promocije.
Millenium promocija je u prošloj godini ostvarila ukupno 12 milijuna kuna prometa iz usluga odnosa s javnošću što ju svrstava na drugo mjesto agencija za odnose s javnošću u Hrvatskoj.
Direktor Premise Boris Lešić nam je o izlasku Premise iz vlasničke strukture Millenium promocije rekao:- Zbog različitih vizija daljnjeg razvoja PR poslovanja, PR agencija Millenium promocija od jučer više nije dio Digitel komunikacija ni Digitel Pristop Grupe. Naša vizija i strategija daljnjeg razvoja PR-a za Hrvatsku i regiju bazira se na konsolidaciji postojećih operacija i širenju portfelja proizvoda i klijenata unutar najjačih PR brandova po kojima nas tržište poznaje - Premise u Hrvatskoj odnosno Pristopa u regiji - te je u tom smislu izlazak Milleniuma iz grupacije korak prema ostvarenju zacrtane strategije. Kako je Millenium promocija u ukupnim prihodima DPG-a u prošloj godini sudjelovala sa 1,5%, ne očekujemo bitan utjecaj ovog razlaza na planirane financijske rezultate.