Atlantic grupa

Prihodi od prodaje rasli 4,8 posto, dobit devet posto

Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
Prihodi od prodaje rasli 4,8 posto, dobit devet posto
29.10.2015.
u 11:42
Do kraja godine menadžment nastavlja s fokusom na internacionalizaciju i rast na postojećim tržištima te upravljanje rizicima, održavanje likvidnosti i upravljanje financijskim obavezama
Pogledaj originalni članak

Atlantic Grupa je u prvih devet mjeseci 2015. godine ostvarila prihode od prodaje od  četiri milijardi kuna, što je u odnosu na isto razdoblje lani a rast od 4,8 posto, priopćeno je iz kompanije. Dobit prije kamata i poreza (EBIT) iznosi 341,1 milijuna kuna i manja je za 9,9 posto, ponajprije zbog rasta cijena sirovina i nepovoljnog kretanja tečaja stranih valuta, dok neto dobit nakon manjinskih interesa iznosi 228,1 milijuna kuna, što predstavlja rast od devet posto.

Do kraja godine menadžment nastavlja s fokusom na internacionalizaciju i rast na postojećim tržištima te upravljanje rizicima, održavanje likvidnosti i upravljanje financijskim obavezama. Od važnih poslovnih događaja u prvih devet mjeseci ističe se nova organizacija distribucijskog poslovanja kroz dvije glavne zone, Zonu Istok i Zonu Zapad, nastavno na proces intenzivne internacionalizacije i jačanje distribucijskih funkcija izvan regije, što se očituje i kroz osnivanje vlastitih distribucijskih kompanija u Austriji i Njemačkoj.

U ovom je periodu ugovorom s novim principalom Phillips Hrvatska dodatno proširen i distribucijski portfelj na hrvatskom tržištu. Također je, nakon nepune godine od početka radova, počela s radom novoizgrađena tvornica energetskih pločica iz asortimana sportske prehrane u Novoj Gradiški. Posljednja akvizicija Atlantic Grupe – tvrtka Foodland, u cijelosti je uspješno integrirana u poslovni sustav Atlantic Grupe. 

Gledajući strukturu prihoda od prodaje, ukupnom rastu Atlantic Grupe u devet mjeseci najviše su pridonijeli Strateško poslovno područje Delikatesni namazi s rastom od 12,9 posto, Strateško poslovno područje Slatko i slano s rastom od pet posto, Strateško poslovno područje Kava s rastom od 4,7 posto, Strateško distribucijsko područje Hrvatska s rastom od 10,6 posto i Strateško distribucijsko područje Srbija s rastom od 8,3 posto. Kava se s 19,5 posto udjela u ukupnim prihodima od prodaje ističe kao najveća pojedinačna kategorija s 777,2 milijuna kuna prihoda od prodaje.

Hrvatsko tržište ima najveći udjel u prihodima od prodaje Atlantic grupe , a slijede BiH te Srbija. 

>> Atlantic Grupa nabolje je vođena kompanija u Hrvatskoj i druga u regiji

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.