Unatoč poslovanju u kompleksnom i dinamičnom okruženju obilježenom nizom nepovoljnih gospodarskih kretanja, Saponia Osijek u 2013. je ostvarila poslovne prihode u iznosu od 672,8 milijuna kuna, što je rast od 7% u odnosu na 2012., priopćili su iz kompanije.
Damir Skender, predsjednik uprave kaže kako zadovoljan je rezultatima. Rast od 2,4% u Hrvatskoj posebnoje značajan ako se uzme u obzir da je financijski volumen tržišta deterdženata široke potrošnje pao za 5% u odnosu na 2012.
– U izvozu, kojim ostvarujemo gotovo polovicu poslovnih prihoda, prošle je godine ostvaren rast od čak 12,5% prvenstveno zahvaljujući otvaranju novih kanala prodaje na tržištu Srbije te prilagođavanjem prodajnog portfelja zahtjevima tržišta – kaže Skender te objašnjava kako je protekla godina za Saponiju bila bitna i zbog obilježavanja 45 godina Faks helizima, brenda koji je definirao noviju povijest kompanije i koji je, i danas, jedan od nositelja prihoda.
Revitalizacija pasti za zube pod brendom Kalodont izazvala je pak brojne pozitivne reakcije na tržištu i potvrdila da je i tradicija bitan pokretač razvoja, objasnio je Skender. Tvrtka ove godine slavi 120 godina od osnutka, otkako je startala kao zanatska radionica za proizvodnju krutih sapuna.
– U tom smo duhu lani, u sklopu investicijskog programa vrijednog 2,6 milijuna eura, u rad pustili novu automatiziranu liniju za proizvodnju sapuna. Time smo na simboličan način obilježili ulazak u jubilarnu godinu u kojoj planiramo daljnji rast i jačanje tržišnih pozicija. S planiranom proizvodnjom od čak 10 milijuna komada, želja nam je potvrditi se kao najznačajniji proizvođač krutih sapuna u regiji – rekao je Skender.