U poslovnoj 2023./2024. koja u dm-u završava krajem rujna, njemački drogerijski lanac prvi je puta prešao pola milijarde eura prometa u Hrvatskoj. Ostvareno je, naime 518 milijuna eura prihoda, što je 17,46 posto više nego godinu ranije, dok je dobit od 13 milijuna eura za gotovo milijun veća. Usto je nastavljen trend rasta u online prodaji i u segmentu bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC),a broj kupaca koji u jednom danu posjete dm u protekloj je poslovnoj godini premašio 100.000.
- Iza nas je još jedna poslovna godina u kojoj je dm ostvario rast svih ključnih poslovnih pokazatelja. Više od 9,3 milijuna eura uložili smo u razvoj prodajne mreže i dm online shopa, a kako bismo kupcima osigurali povoljne i stabilne cijene u sklopu koncepta Dobre cijene u svako vrijeme, u trajno sniženje cijena uložili smo više od 5 milijuna eura. U ovoj ćemo poslovnoj godini nastaviti ulagati u cijene i širenje novog koncepta prodavaonica, kako bismo doprinijeli još jednostavnijoj i ugodnijoj kupnji u dm-u - istaknuo je direktor dm-a Mirko Mrakužić. Ono o čemu hrvatska javnost, među ostalim, najviše govori kad je u pitanju dm su pak plaće, a one su u protekloj poslovnoj godini u prodavaonicama iznosile 1813,82 eura neto.
Prosječna bruto plaća porasla je 9%, a naknada za svako novorođeno ili posvojeno dijete na 1400 eura. Promet u segmentu bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC) dosegnuo je 15,55 milijuna eura i time nadmašio prošlogodišnji za 20,39 posto. OTC proizvodi danas su dostupni u dm online shopu te u OTC kutcima u 58 prodavaonica, čulo se na konferenciji za novinare. Online prodaja dm-a ostvarila je rast u svim segmentima. Promet dm online shopa rastao je za gotovo 60 posto (59,39 posto), dok je broj online kupnji dosegnuo 248.469, što je rast od 48,68 posto. Više od dvije trećine online kupnji obavljeno je putem aplikacije 'Moj dm', što čini više od 70 posto ukupnog prometa online shopa.Uvođenjem e-računa te omogućavanjem odabira vremena preuzimanja ekspresnih narudžbi u odabranoj prodavaonici, dm je omogućio još bolju integraciju online i offline poslovanja.
Proizvodi dm marke i prošle su poslovne godine bili najprodavaniji u prodavaonicama dm-a i dm online shopu te je svaki drugi proizvod prodan u dm-ubio proizvod dm marke. dm marka ostvarila je gotovo 30 posto udjela u ukupnom prometu dm-a, a svaki drugi proizvod prodan u dm-u bio je proizvod dm marke.Briga o kupcima, djelatnicima i zajednici i u protekloj poslovnoj godini bila u fokusu dm-a, što su prepoznali i kupci. U usporedbi s 12 drugih trgovačkih lanaca, svaki drugi ispitanik smatra da dm najviše brine o potrebama kupaca (54 posto), a ispitanici smatraju da dm najviše ulaže u lokalnu zajednicu (40 posto) i zaštitu okoliša (47posto).
Članovi Uprave osvrnuli su se na društveno odgovorno poslovanje u kojem je fokus stavljen na menstrualno zdravlje žena, istaknuvši da je dm u prošloj poslovnoj godini zajednicu podržao sa 147 donacija vrijednih više od 439 tisuća eura. - Doprinos kvaliteti života i zdravstvene skrbi oduvijek je bio u centru naših društveno odgovornih aktivnosti, a tijekom protekle godine fokusirali smo se na menstrualno zdravlje. S ciljem podizanja razine znanja o menstrualnom zdravlju i promjeni percepcije menstruacije u javnosti trajno smo snizili cijene menstrualnih proizvoda dm marke Jessa za najmanje 13 posto, a u natječaju {ZAJEDNO} za bolje sutra odabrali smo osam projekata čiju smo realizaciju podržali s više od 80.000 eura.
Na dvjema dm ženskim konferencijama i u drugoj seriji dm podcasta okupili smo ugledne stručnjake koji su odgovorili na važna pitanja o ženskom zdravlju te s kojima smo razgovarali o temama koje još uvijek nisu dovoljno zastupljene u javnosti“,izjavila je Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adriate voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.Poslovnu godinu 2024./2025. dm je započeo sa 178 prodavaonica u 66 gradova, 2179 djelatnica i djelatnika te kao jedina drogerija u Hrvatskoj s online shopom. U ovoj poslovnoj godini dm u razvoj poslovanja planira uložiti više od 16 milijuna eura – modernizaciju 13 postojećih te otvaranje sedam novih.
Na novinarski upit predsjedniku uprave dm-a Mirku Mrakužiću kako će njegovo nedavno uhićenje utjecati na njegovu poziciju u dm-u Hrvatska, odgovorio je Ivan Horvat, voditelj marketinga i odnosa s javnošću kako ono nije u domeni poslovanja dm-a nego je riječ o privatnom događaju za kojega je postupak u tijeku.
Direktor (siledžija) priča laži,svatko to može lako provjeriti,statistika je skup lažnih podataka.