SDA Hrvatska u lanjskoj godini ostvarila je rast prihoda od prodaje od 16% u odnosu na godinu prije, čime je nastavljen kontinuirani rast prodaje koji ta kompanija u vlasništvu Société de Distribution Aéroportuaire (SDA) Francuska bilježi od ulaska na hrvatsko tržište krajem 2014., priopćili su iz SDA Hrvatska.
Na nastavak rasta prodaje i poslovnih rezultata računaju, tvrde, i u 2017. s obzirom na proširenje ponude te očekivani rast broja putnika i turista na novom terminalu zagrebačke zračne luke Franje Tuđmana. Tu su nedavno otvorena dva nova prodajna prostora Aelia Duty Free i The Fashion Place, u čije je uređenje uloženo gotovo 7 mil. kuna.
I dalje je zadržan “walk through” koncept prolaska kroz trgovine, zbog sve manje vremena između letova, kao i usluga Shop&Collect koja domaćim putnicima omogućuje da kupljene proizvode preuzmu nakon povratka s putovanja.
Direktorica SDA Hrvatska Željka Fičko kaže kako se Aelia Duty Free u svim se državama koristi konceptom koji mu osigurava globalnu prepoznatljivost, ali je unutar njega razvijen i poseban koncept Sense of Place kojim se posebno ističe pripadnost određenoj državi i destinaciji.
Zagrebačka trgovina tako se ističe s motivima šestinskih kišobrana, hrvatskoga veza... dok hrvatski proizvodi, kaže Fičko, čine već 20% ponude, od više od 70 dobavljača poput Kraša, Badela, Sirane Gligora, Natura tartufa...
>> Duty free shopovi uprihodit će 65,1 milijardu dolara u 2016.
>> Otkrivamo kako izgleda novi dio zračne luke Franjo Tuđman