FOOD SOLUTION

Proizvod Podravke - svježe pripremljena kuhana ili pečena gotova ili polugotova jela s trajnošću i bez gubitka kvalitete

Foto: Damir Špehar/PIXSELL
Podravka
Foto: Damir Špehar/PIXSELL
Podravka
Foto: Damir Špehar/PIXSELL
Podravka
Foto: Damir Špehar/PIXSELL
Podravka
Foto: Damir Špehar/PIXSELL
Podravka
Foto: Damir Špehar/PIXSELL
Podravka
Foto: Damir Špehar/PIXSELL
Podravka
Foto: Damir Špehar/PIXSELL
Podravka
Foto: Damir Špehar/PIXSELL
Podravka
Foto: Damir Špehar/PIXSELL
Podravka
14.10.2016.
u 20:15
Riječ je o svježe pripremljenim/kuhanim/pečenim gotovim ili polugotovim jelima, visoke kvalitete sirovina i okusa u koja se ne dodaju stabilizatori, konzervansi ni dodatni aditivi
Pogledaj originalni članak

Podravka je predstavila u Koprivnici novinaraima novi segment poslovanja pod nazivom Food Solution, za te potrebe nedavno je izgrađena tvornica specijalizirana za proizvodnju svježe pripremljenih gotovih i polugotovih jela koja se prostire se na oko 1500 m2 te raspolaže najsuvremenijom i najkvalitetnijom opremom za pripremu i kuhanje hrane. Podravka tim projektom želi svojim kupcima olakšati posao i pomoći im da kupnjom novih proizvoda postignu trajnu kvalitetu svoje usluge uz određene uštede u poslovanju.

Trenutno je u ponudi 130 različitih proizvoda (jela) koji su namijenjeni, između ostalih, institucijama kao što su vojska i policija, bolnice, toploteke u trgovačkim lancima te kompanijama koje imaju vlastite korporativne restorane. U ponudi su juhe, hladna predjela, umaci i dresinzi, topla predjela, glavna jela, marinirano svježe meso, prilozi i deserti.

Riječ je o svježe pripremljenim/kuhanim/pečenim gotovim ili polugotovim jelima, visoke kvalitete sirovina i okusa u koja se ne dodaju stabilizatori, konzervansi ni dodatni aditivi. Posebnim pravilima pripreme i pakiranja te pridržavanja određenih temperaturnih režima postiže se trajnost, a da pri tome ne dolazi do gubitka kvalitete u nutricionističkom pogledu te okusu i mirisu hrane.

- Jedinstvenost ovog projekta je što se ne nudi samo proizvod već i podrška, servis i savjetovanje u radu, koja je kupcima itekako potrebna. S obzirom na vrlo pozitivne reakcije od strane domaćih kupaca te upite i iz drugih zemalja, namjera nam je od ovog programa stvoriti novi internacionalni biznis - istaknuo je predsjednik uprave Podravke Zvonimir Mršić te dodao da su u tijeku pregovori za prve ugovore. Naime, projekt je zamišljen prije godinu i pol dana, a s testom je krenuo prije ljeta.

- Food solution podrazumijeva potpuno novi gastro segment u kojem, osim samih visokokvalitetnih proizvoda, želimo kupcima prenijeti i potreban know-how kako proizvode koristiti te im pružati usluge u pripremi jelovnika, organizaciji kuhinjskih poslova i osoblja te planiranju u ulaganjima u kuhinjsku opremu – rekao je Peter Fuchs stariji potpredsjednik za Food Solution u Podravki.

Prezentacija  novog poslovnog segmenta održana je u Podravkinom novouređenom restoranu društvene prehrane u koji je uloženo oko četiri milijuna kuna, a Podravkini zaposlenici svakodnevno mogu ovdje konzumirati hranu, a po cijeni od svega pet do deset kuna.

S tim u vezi Mršić je istaknuo kako bi se za tople obroke trebale uvesti porezne olakšice, dodajući primjer Slovačke gdje je topli obrok dio zakonske obveze

>> Podravka na putu razvoja u međunarodno jakog igrača

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.