CROMARIS

Proizvodi dodane vrijednosti čine 43 posto prodaje, uskoro na tržištu novo skin pakiranje

Foto: PR
Cromaris
Foto: PR
Cromaris
Foto: PR
Cromaris
Foto: PR
Cromaris
Foto: Instagram
Foto: PR
Cromaris
Foto: PR
Cromaris
Foto: PR
Cromaris
25.08.2019.
u 12:44
Kvalitetna bijela riba - brancin, orada i hama, uskoro će potrošačima biti dostupna filetirana i očišćena od kosti, u inovativnom pakiranju bez nabora koje čuva svježinu, boju i cjelovitost proizvoda te pruža neposrednije iskustvo kupnje.
Pogledaj originalni članak

Cromaris koji posluje u sastavu Adris grupe, danas je sedma tvrtka u Europi u uzgoju orade i brancina, a ujedno i najbrže rastuća te izrazito izvozno orijentirana tvrtka. Više od tri četvrtine proizvodnje plasira se u inozemstvo - Cromaris riba prisutna je na svim važnijim tržištima Europe, a glavno izvozno tržište je Italija.

U razvoj kompanije je od osnutka 2009. do danas uloženo milijardu kuna, rezultat čega je snažan rast svih poslovnih pokazatelja - prodaja je povećana gotovo deset puta uz brojne tehnološke i proizvodne inovacije. Razvija se i proizvodni portfelj s naglaskom na proizvode dodane vrijednosti kao ključnih elemenata razlikovnosti u odnosu na konkurenciju.

Prateći trendove u prehrambenoj industriji, Cromaris započinje s proizvodnjom ribe u novom tzv. skin pakiranju koje će se uskoro pojaviti na tržištu. Kvalitetna bijela riba - brancin, orada i hama, uskoro će potrošačima biti dostupna filetirana i očišćena od kosti, u inovativnom pakiranju bez nabora koje čuva svježinu, boju i cjelovitost proizvoda te pruža neposrednije iskustvo kupnje.

Foto: PR
Cromaris

Proizvod je pokriven tek tankim slojem zaštitne folije tako da se može osjetiti i doživjeti već na prodajnom mjestu. Skin pakiranje prati i moderan dizajn koji ističe prednosti Cromarisove ribe i potrošaču donosi informacije o pojedinoj ribljoj vrsti i načinu uzgoja. Pakiranje ima QR kod koji omogućava virtualnu šetnju uzgajalištem pa se potrošači mogu uvjeriti u kakvim uvjetima se riba uzgaja. Uz virtualnu šetnju, na stranici dostupni su i novi recepti za jela s Cromaris filetima i odrescima.

Cromaris je u prvom polugodištu 2019. godine ostvario prodaju od 4.334 tone, što je za 16 posto više u usporedbi s prvih šest mjeseci prošle godine. Na izvoznim tržištima ostvaren je količinski rast od 18 posto. Cromaris na inozemnim tržištima ostvaruje 81 posto prodanih količina i 83 posto prihoda od prodaje. Zabilježen je i rast prosječnih cijena od dva posto, što je dovelo do rasta prihoda od prodaje za 18 posto.

Foto: PR
Cromaris

SJEDNICA NO

Adrisove tvrtke ostvarile dvoznamenkasti rast neto dobiti. Predložena dividenda 18,2 kune po dionici

Kako je istaknuo predsjednik Uprave, mr sc. Ante Vlahović, Adrisov portfelj danas čine tri rastuća i dugoročno održiva posla. U posljednjih deset godina Adris je uložio 8,2 milijarde kuna u stjecanje vlasničkih udjela u zdravoj hrani, turizmu i osiguranju. Raspolaže sa snažnim investicijskim potencijalom za planirani investicijski ciklus - vrijedan više od tri milijarde kuna

Prihodi od diferenciranih proizvoda, prije svega svježe očišćene i pakirane ribe, fileta i hame, porasli su za 29 posto. Trenutno čine oko 43 posto udjela u ukupnoj prodaji, što je u skladu s Cromarisovom strategijom diferencijacije. Cromaris je u prvih šest mjeseci 2019. godine ostvario neto dobit iz redovnog poslovanja od 12,2 milijuna kuna, što je za 44 posto više u usporedbi s istim prošlogodišnjim izvještajnim razdobljem.

Prognoze za drugi dio godine ukazuju na zadržavanje trenda dvoznamenkastog rasta količinske prodaje i prihoda. U 2019. godini Cromaris će dostići razinu prodaje od gotovo 10.000 tona ekvivalenta svježe ribe ili WFE-a (engl. Whole Fish Equivalent).

 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

AL
alija08
19:13 09.12.2019.

Hvala Bogu da ima poduzeća koja ulažu u proizvodnju i razvijaju se. Bravo. Samo tako!!!