Promet Gastro Grupe blago rastao i u ovoj godini

Foto: Arhiva VL
Promet Gastro Grupe blago rastao i u ovoj godini
02.12.2009.
u 16:47
Dobri rezultati postignuti su zahvaljujući raznim akcijama i partnerskom pristupu dobavljača, kazao je Drago Munjiza, predsjednik uprave Gastro Grupe, najavljujući i iskorak klastera u regiju, na srpsko i bosansko-hercegovačko tržište.
Pogledaj originalni članak

Unatoč krizi koja je kanal HoReCa pogodila padom prometa od čak 20 posto, vodeći hrvatski klaster Gastro Grupa, koja sutra slavi peti rođendan, u 2009. bilježi blagi rast prometa od jedan posto. 

Drago Munjiza, predsjednik uprave Gastro Grupe, kaže kako je to postignuto zahvaljujući dobavljačima koji su raznim akcijama i partnerskim pristupom pomogli da se ostvare ti rezultati. Klaster, koji ostvaruje ukupni prihod od 2,5 milijardi kuna, ima, naime, 30 članica i vrlo je rigorozan u primanju novih koje moraju ostvarivati godišnji promet od najmanje 30 milijuna kuna, od čega najmanje dvije trećine u kanalu HoReCa.

Iako će se u 2010. situacija s BDP-om još više zaoštriti - u najboljem slučaju stagnirat će najmanje tri tromjesečja - Munjiza kaže kako će se klaster truditi da se profitabilnost članica i cijele grupacije ponovno usmjeri u likvidnost.

- Rast ćemo tako što ćemo biti likvidni, a to vrijedi za cijeli kanal HoReCa i sve poslovne subjekte - rekao je, istaknuvši kako je bitan zadatak uprave da od dobavljača dobije najpovoljnije uvjete s odgodom plaćanja.

Kao što su i neki drugi iskoristili krizu, tako je, tvrdi Munjiza, i klaster mora iskoristiti kako bi se još bolje pozicionirao s kvalitetnom ponudom i kvalitetnom distribucijom, no bit će zadovoljni ostanu li i u 2010. na indeksu 101. Slijedi izlazak Gastro Grupe u regiju s članicama iz BiH i Srbije što će u početku biti funkcionalno, a ne kapitalno povezivanje.  To znači da će im Gastro Grupa ponuditi know-how o klasterima, a zauzvrat će dobiti povećanje mase za pregovore s internacionalnim dobavljačima, poput Heinekena i InBeva s kojima Gastro Grupa već ima ekskluzivne ugovore.

Tržište u kanalu HoReCa u Hrvatskoj je, doznajemo, "teško" 17 milijardi kuna, jednako kao i u Srbiji. Bosansko-hercegovačko je, pak, tri puta manje i u znatnom ga dijelu još uvijek čini "siva" zona.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.