Ja Trgovac:

Prosječna košarica pri kupnji u drogerijama iznosi od 100 do 200 kuna

Foto: Damir Špehar/PIXSELL
Prosječna košarica pri kupnji u drogerijama iznosi od 100 do 200 kuna
26.10.2018.
u 13:13
Među drogerijskim lancima u Hrvatskoj 68,9 posto kupaca svoju kupovinu obavlja u dm-u, potom slijedi Müller, u kojem kupnju obavlja 22,4 posto kupaca, te Bipa, u kojoj kupuje 8,7 posto potrošača.
Pogledaj originalni članak

Prosječna košarica oko polovice hrvatskih građana pri kupnji u drogerijama iznosi između 100 i 200 kuna, a isto toliko njih kao najvažniji razlog kupnje u drogerijama navodi asortiman kojega nema u klasičnim supermarketima, pokazuje istraživanje magazina Ja Trgovac.

Istraživanje, koje su u rujnu proveli taj magazin i agencija Hendal, pokazuje da prosječna košarica pri kupnji u drogerijama za 49,2 posto kupaca iznosi između 100 i 200 kuna, dok 33,5 posto u prosjeku potroši između 50 i 100 kuna.

Manje kupnje, s iznosom do 50 kuna, obavlja 11,6 posto kupaca, dok iznos između 200 i 500 kuna u prosjeku potroši 4,6 posto kupaca. Samo 1,1, posto kupaca obavlja kupnju u iznosu većem od 500 kuna, navodi se u priopćenju magazina Ja Trgovac, objavljenom u petak.

Među drogerijskim lancima u Hrvatskoj 68,9 posto kupaca svoju kupovinu obavlja u dm-u, potom slijedi Müller, u kojem kupnju obavlja 22,4 posto kupaca, te Bipa, u kojoj kupuje 8,7 posto potrošača.

Gotovo polovina građana, 46,4 posto, u drogerijama kupuje nekoliko puta mjesečno. U više navrata tijekom tjedna kupovinu obavlja 11,6 posto građana, dok samo vikendom kupuje 4,9 posto.

S druge strane, ukupno 8,1 posto građana ne kupuje u drogerijama, dok svakodnevnu kupovinu tamo obavlja 0,7 posto građana.

U drogerijama se najviše kupuju sredstva za osobnu higijenu, 46,4 posto. Kozmetiku kupuje 24,9 posto, dok 10,8 posto kupaca kupuje sredstava za čišćenje kućanstva.

Proizvode za kućne ljubimce kupuje 5,7 posto građana, parfeme, mirise i slično 5,6 posto te proizvode za bebe i djecu 4,7 posto potrošača.

Kao najvažniji razlog kupnje u drogerijama 51,6 posto građana ističe asortiman kojeg nema u klasičnim supermarketima, njih 48,6 posto ističe povoljnije cijene, a 40,3 posto smatra proizvode u drogerijama kvalitetnijima.

Manje značajni razlozi su programi vjernosti, koji motiviraju 29,3 posto građana, te ugodna atmosfera za kupnju, zbog koje u drogerijama kupuje 24 posto kupaca, navodi se u priopćenju magazina Ja Trgovac.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

JE
jejeee
16:29 26.10.2018.

đabe..2 dana moram radit za jednu kosaricu