U modernizaciju poslovnica i razvoj asortimana dm u poslovnoj 2018./2019. godini uložit će 80 milijuna kuna. Takav ulog samo je nastavak pozitivne poslovne klime, i to naročito nakon što su jučer predstavljeni poslovni rezultati prema kojima je dm zadržao vodeću poziciju na tržištu drogerijskih proizvoda.
Naime, u poslovnoj 2017./2018. godini dm je u Hrvatskoj ostvario 2,14 milijardi kuna prometa, dok je u modernizaciju 33 prodavaonice i otvorenje tri specijalizirana odjela bezreceptnih proizvoda uložio više od 71,6 milijuna kuna. Trenutačno dm u Hrvatskoj ima 157 trgovina u 60 gradova i zapošljava 1470 djelatnika, a prosječna mjesečna neto plaća u prodavaonicama iznosi više od 9300 kuna.
– Proteklu poslovnu godinu u dm-u obilježio je nastavak razvoja prometa u segmentu OTC proizvoda koji je rastao za 37,4 posto u odnosu na poslovnu godinu 2016./2017. Nastavili smo s razvojem asortimana vlastite robne marke koji smo proširili s četiri nove marke: LVLY, Langhaarmädchen, 183 DAYS by trend IT UP te réell’e, a udio robne marke u ukupnom prometu dosegnuo je 30,53 posto – istaknuo je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.
Ujedno je istraživanje Ipsosa pokazalo i kako ispitanici smatraju da je dm trgovački lanac koji najviše ulaže u lokalnu zajednicu i potiče kupce na razvijanje zdravih životnih navika te se najviše brine o djelatnicima i potrebama vlastitih kupaca.
dajem 10 000€ za posao tamo