U najdugovječnijoj domaćoj turističkoj agenciji Atlasu s razlogom su 90. obljetnicu obilježili golemom tortom u nazočnosti visokih uzvanika na Danima turizma u Zadru. Atlas je po poslovnom prihodu u 2012. najveća domaća turistička agencija s udjelom od 26,3 posto u prihodu deset najvećih agencija. U tom je razdoblju Atlas ostvario rekordan rast stranih dolazaka i prihoda od čak trideset posto. Zanimljivo je da to vrijedi čak i za rusko tržište koje je ove sezone kod većine hrvatskih turističkih domaćina obilježeno minusima.
– Atlas nastavlja kreirati najkvalitetnije turističke proizvode kombiniranjem iskustva i najnovijih tehnoloških rješenja te praćenjem svjetskih trendova – ističe Ivan Gadže, predsjednik uprave Atlasa.
Današnja agencija, s dvjestotinjak zaposlenih u desetak poslovnica i šest regionalnih poslovnica, pravni je sljednik poduzeća “Putnik” osnovanog 1923. u Beogradu s filijalama u više hrvatskih gradova te poslovnicom u Dubrovniku koja je začetak današnjeg Atlasa. Pod tim imenom posluje od 1963., a društveno poduzeće prerasta u dioničko društvo 1995. Krajem 90-ih postaje dio grupacije Lukšić, a 2006. dijelom Grupe adriatica.net. Završetkom prvog kruga dokapitalizacije u vlasničku strukturu Grupe adriatica.net ulazi devet vodećih hrvatskih kompanija. Najveći pojedinačni udjelničar Grupe adriatica.net danas je koncern Agrokor.