U vrijeme dok se agencije za odnose s javnošću bore za preživljavanje Pleon Partner i Dialog komunikacije izvještavaju o konsolidiranom rastu prihoda od gotovo 60 posto u prvom polugodištu 2010. u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Premda ne otkrivaju konkretne brojke, sestrinske tvrtke nastale restrukturiranjem nekadašnjeg Pleon Dialoga tvrde da im je rezultat odličan. Uspostavili su, kažu, poslovne odnose s ukupno devet novih klijenata iz područja korporativnih i lifestyle komunikacija.
- Odluka o restrukturiranju s početka ove godine očito je bila ispravna i zapanjujuće je brzo donijela odlične rezultate. Nove klijente mahom smo dobivali na kompleksnim natječajima, u konkurenciji s drugim vodećim hrvatskim agencijama za odnose s javnošću, što je najbolja potvrda poslovne izvrsnosti za agencije Pleon Partner i Dialog komunikacije - izjavila je Marina Čulić Fischer, izvršna partnerica u tvrtki.