Fintech Revolut i epay, poslovni segment Euronet Worldwidea, sklopili su globalno partnerstvo u sklopu kojeg se u tri Revolutove aplikacije, Consumer, Business i Junior, integriraju usluge plaćanja epaya. Revolutovim korisnicima ovo omogućava pristup novom digitalnom sadržaju i globalno i lokalno; od hrane, zabave, lifestylea, igara, zdravlja i wellnessa te rada od kuće i iz ureda, u suradnji s robnim markama kao što su Twitch, Ikea, Nintendo i Spotify Premium. Uslugu će nuditi u 36 zemalja u kojima će korisnici moći kupovati, pokloniti ili primiti poklon kartice ili digitalni sadržaj bez izlaska iz Revolut aplikacije.
Velika Britanije i većina europskih zemalja ovu su uslugu uveli u travnju, a uskoro se širi i na SAD i Australiju. Dosad nijedna fintech aplikacija nije nudila pristup tolikom broju raznih usluga i kategorija.
- Naši su korisnici primarno milenijalci i digitalno osviješteni pojedinci koji od financijske aplikacije očekuju da nudi atraktivne dodatne usluge, ali i savršeno korisničko iskustvo – mi im upravo to i omogućujemo s epay-evom fleksibilnom integracijom API-ja – komentirao je Maisum Dairkee, voditelj odjela proizvoda u Revolutu.