Franck je danas predstavio svoju Kava&Kava platformu, marketinšku i tehnološku inovaciju namijenjenu ugostiteljskim objektima i njihovim potrošačima. Riječ je o jedinstvenoj komunikacijskoj platformi koja pomoću aplikacije za pametne telefone integrira društvene mreže, ugostiteljske objekte i mobilne uređaje. Franck je tako postao prva kompanija na hrvatskom, ali i europskom tržištu hrane i pića koja partnerima u ugostiteljstvu nudi inovativna rješenja za komunikaciju s gostima, program vjernosti i unapređenje poslovanja.
Projekt su od inicijalne ideje do finalnog rješenja predstavili brend menadžer Francka Dražen Posavčević i stručnjak za digitalne komunikacije Nikola Vrdoljak.
- Kava&Kava platforma nastala je u želji da kao lider u espresso kategoriji pružimo veću podršku svojim partnerima u HoReCa kanalu (hoteli, restorani, kafići) te da njihove goste, odnosno naše krajnje potrošače, nagradimo za vjernost - rekao je Posavčević, ističući kako im se u kratkom roku priključilo već više od 700 lokala, a smartphone aplikaciju, i prije službenog predstavljanja, preuzelo je već više od 3000 korisnika.
Aplikacija se preuzima besplatno s Apple AppStorea i Google Playa, a pomoću nje se prate događanja u ugostiteljskim objektima, moguće je s prijateljima na društvenim mrežama podijeliti informaciju o svojoj lokaciji (check in) i pozvati ih na kavu, a skupljaju se i bodovi koji se potom mijenjaju za nagrade. Do kraja ove godine aplikacija bi trebala biti dostupna na 2000 partnerskih lokacija u HoReCa kanalu diljem Hrvatske, najavili su iz Francka.
>>Franck pobjednik 7. natjecanja u rješavanju poslovnih slučajeva IEDC Alumni kluba Hrvatska