Danas vrijeme postaje najveći luksuz, jer ga nemamo dovoljno. Prema
istraživanju agencije za poslovno savjetovanje Kurt Salmon Associates
iz New Yorka, 60 posto ispitanika odgovorilo je da imaju sve manje
slobodnog vremena, a 44 posto priznalo je da bi se radije odlučili za
više slobodnog vremena nego za novac.
Usluge štede vrijeme
Današnji tempo života – preopterećenost poslovnim obvezama, stalno
usklađivanje sa svakodnevnim promjenama i primoranost da u svakoj
minuti donosimo važne odluke – tjera nas da preostalo slobodno vrijeme,
kojeg je sve manje, provedemo što kvalitetnije. Novac koji zaradimo u
stalnoj utrci na tržištu, trošimo na osmišljavanje kvalitetnog vremena
koje ćemo provesti s obitelji i prijateljima. Upravo iz tog razloga,
usluge postaju važnije od samih proizvoda.
Istraživanje koje je proveo Britt Beemer, osnivač agencije America’s
Research Group, govori da su Amerikanci svoju potrošnju usmjerili s
proizvoda na usluge koje unapređuju i uljepšavaju život, poput
bavljenja sportom, kozmetičkih usluga ili putovanja. Stručnjaci
predviđaju da će potrošači koristiti usluge koje štede vrijeme, kao što
su financijski i porezni savjeti, individualni treninzi i obuke, pomoć
u kućanstvu, briga za kućne ljubimce, poput šetanja pasa, organizacija
zabava i domjenaka, ali i sve ostalo što se dovodi u vezu sa slobodnim
vremenom; restorani, kina, kazališta, rekreativni centri, bazeni i
slično.
Proizvodi: brzi, zabavni i lijepi
S ovim trendom doći će i do još veće popularizacije interneta, jer
olakšava potragu za informacijama, štedi vrijeme, a istodobno zabavlja.
Marc Gobé u knjizi Emotional Branding navodi da će se usluge u
budućnosti jednostavnije i brže prilagođavati potrebama novih
generacija za kvalitetnim korištenjem slobodnog vremena.
Te promjene značajno će utjecati na druge, tradicionalnije kategorije
proizvoda koje će zahtijevati inovacije. Na primjer, u slučaju
proizvoda široke potrošnje i kućanskih aparata inovacije će biti
ključni faktor rasta. Očekujemo da će navedeni proizvodi štedjeti
vrijeme, imati zabavnu komponentu te izuzetnu estetsku privlačnost.
Prehrambeni proizvodi već se prilagođavaju novim potrebama potrošača: u
prodaji su vrećice za pripremu hladnog čaja koje se za samo pet minuta
otope u hladnoj vodi, postoje juhice koje su gotove u minuti kada
sadržaj vrećice zalijete s dva decilitra vruće vode, pudinzi koje
možemo pripremiti u omiljenoj šalici tijekom radnog vremena i ostale
inovacije koje olakšavaju život. Navedene promjene utjecat će na razvoj
novih proizvoda i usluga, a samim tim određena poduzeća i djelatnosti
postat će zanimljiviji potencijalnim posloprimcima.
Slobodno vrijeme važnije od novca
Hrvatska doživjela debakl, teško smo poraženi od BiH u ključnoj utakmici za odlazak na EP
Hrvatskoj je bilo bitno da ne izgubi s više od 13 razlike budući da je u prvoj utakmici slavila 89:76, no u tome nije uspjela.
BiH tvrtka gradi brzu cestu kroz Hrvatsku, ovo je strateška dionica, evo kad će biti završetak radova
Završetak cjelokupne prometnice s hrvatske strane značit će i da će novi most Gradiška u svojem punom kapacitetu moći doprinositi podizanju razine prometne povezanosti Bosne i Hercegovine i Hrvatske
Ana Brdarić Boljat: Bili smo uvjereni da ćemo jesti za relativno male novce. No prevarili smo se
Novarka i voditeljica informativne emisije RTL Danas podijelila je s nama dojmove s putovanja u Makedoniju, otkrila nam je što ju je sve ugodno iznenadilo i što nije očekivala
Vikendima čak 62,3% 13-godišnjaka više od tri sata dnevno radi aktivnosti koja može uzrokovati niz problema
S ovim neugodnim problemom susrela se trećina muškaraca u svijetu, a ignoriranje dovodi do ozbiljnih problema