Promo

Snažno širenje hrvatskog branda Juicy na Bliski istok i Sjevernu Afriku

Foto: Promo
Juicy
Foto: Promo
Juicy
VL
Autor
PR Članak
01.03.2017.
u 12:02
Društvo Stanić Beverages Hrvatska predstavilo brand Juicy na ovogodišnjem Gulfood sajmu u Dubaiju i potvrdilo suradnju s partnerima iz MENA regije
Pogledaj originalni članak

Brand Juicy nastupio je u Ujedinjenim Arapskim Emiratima na jednom od najvećih i najutjecajnijih prehrambenih sajmova koji se prostire na 100 000 m2, okuplja 5 000 izlagača iz cijelog svijeta te privlači više od 95 000 posjetitelja u Dubai World Trade Center.

Sa svojim asortimanom Juicy 100% sokova (naranča, jabuka i ananas) te s Juicy Nectar brusnicom, društvo Stanić Beverages Hrvatska prisutno je na tržištu Ujedinjenih Arapskih Emirata od 2015. godine i to prvenstveno u HoReCa kanalu koji čini ukupno 70 % izvoza u tu zemlju. Juicy sokovi uvršteni su u ponudu nekih od najpoznatijih lokalnih, ali i internacionalnih lanaca restorana i klubova u Dubaiju, među kojima se posebno izdvajaju Cipriani, Blue Marlin Ibiza, The Act, Roberto's i Dubai Creek Golf & Yacht Club.

„Trenutačno smo prisutni na tržištu Ujedinjenih Arapskih Emirata i u fazi smo registracije naših proizvoda za tržište Katara i Saudijske Arabije, no cilj nam je osvojiti cijelu MENA regiju (Middle East i North Africa) i ostvariti srednjoročni plan izvoza od 10 000 000 litara godišnje. Riječ je o lukrativnom tržištu s vrlo velikom potrošnjom soka po stanovniku, a jedan od razloga za to je i taj što alkoholna pića nisu gotovo uopće prisutna u maloprodaji“, naglasio je Svjetlan Stanić, predsjednik Uprave Stanić Beverages Hrvatska.

Ove godine Juicy sa svojim asortimanom snažnije ulazi i u maloprodajne kanale (koji trenutačno čine 30 % izvoza u MENA regiju), zahvaljujući suradnji s maloprodajnim lancima Geant i Panda koji zauzimaju čak 20 % tržišta Saudijske Arabije. Trenutačno, plan je plasirati Juicy 100 % naranču, jabuku i ananas te Juicy Nectar brusnicu, naranču, jabuku i ananas, s dugoročnim ciljem proširenja asortimana ovisno o preferencijama potrošača.

„Juicy sokovi premium su sokovi vrhunske kvalitete, što su prepoznali i potrošači na novim tržištima. Kontrola kvalitete iznimno je stroga te proizvodi moraju proći brojna testiranja kako bi zadovoljili visoke standarde i zakonsku regulativu. S ponosom možemo reći kako su Juicy sokovi zadovoljili sve potrebne uvjete“, istaknuo je Alen Hrković, direktor izvoza.

MENA regiju čini oko 380 milijuna ljudi, stoga je nastup hrvatskog branda Juicy na Gulfood sajmu u Dubaiju vrlo važan za otvaranje novih poslovnih prilika, kao i za učvršćivanje postojećih odnosa i dublje upoznavanje tržišta. 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr