Donosimo vam priču s Darkom Dominikom, vlasnikom izložbeno-prodajne trgovine Prostor koji je realizirao svoju poslovnu ideju spajanjem dizajna, umjetnosti i kulture
Kada mu je prije nekoliko godina u ruke došla knjiga o savjetima za uspješno pokretanje vlastitog posla, Darko nije niti sanjao da će njegova tadašnja poslovna ideja uskoro navršiti šestu obljetnicu svoje realizacije. Složenoj i bogatoj ponudi vlastite prodajno-izložbene trgovine nadjenuo je skroman naziv Prostor jer, smatra, nazivi ne bi trebali biti složeni. Doznajte kako je i zašto odlučio osnovati redovito svratište zaljubljenika u suvremenu umjetnost, modu i dizajn.
Prostor je jedna od rijetkih trgovina u kojima se može naći spoj glazbe, odjeće, literature i umjetnosti. Kada je i kako nastala ideja o pokretanju Prostora kao prodajno-izložbene trgovine?
Ideja je nastala nakon mog povratka iz Amerike negdje 2003. godine, iz očite potrebe za dodatnim sadržajem, prostorom koji bi neafirmiranim domaćim autorima iz različitih područja dizajna, umjetnosti i kulture služilo kao mjesto za djelovanje. Moji bliski prijatelji i ja zaključili smo da Zagrebu kronično nedostaje prostor koji bi se obraćao široj publici i nudio proizvode koji nisu izvorno komercijalne prirode već nude alternativu.
Ostatak intervjua pročitajte na Pametnoj kuni.
Kada mu je prije nekoliko godina u ruke došla knjiga o savjetima za uspješno pokretanje vlastitog posla, Darko nije ni sanjao da će njegova tadašnja poslovna ideja uskoro navršiti šestu obljetnicu svoje realizacije. Složenoj i bogatoj ponudi vlastite prodajno-izložbene trgovine nadjenuo je skroman naziv Prostor jer, smatra, nazivi ne bi trebali biti složeni. Doznajte kako je i zašto odlučio osnovati redovito svratište zaljubljenika u suvremenu umjetnost, modu i dizajn.
Prostor je jedna od rijetkih trgovina u kojima se može naći spoj glazbe, odjeće, literature i umjetnosti. Kada je i kako nastala ideja o pokretanju Prostora kao prodajno-izložbene trgovine? Ideja je nastala nakon mog povratka iz Amerike negdje 2003. godine, iz očite potrebe za dodatnim sadržajem, prostorom koji bi neafirmiranim domaćim autorima iz različitih područja dizajna, umjetnosti i kulture služilo kao mjesto za djelovanje. Moji bliski prijatelji i ja zaključili smo da Zagrebu kronično nedostaje prostor koji bi se obraćao široj publici i nudio proizvode koji nisu izvorno komercijalne prirode već nude alternativu.
Ostatak intervjua pročitajte na Pametnoj kuni.