Redizajnirane borosane ponovno uvesti na velika vrata, učiniti da startasice postanu globalno prepoznatljive, baš kao i novi proizvod – espadrile nastale u suradnji s modnim brendom Hippy Garden, tek su neki projekti iz lepeze dugoročnih planova vukovarske tvrtke Borovo koja ove godine obilježava svoj 85. rođendan.
Naravno, u ovaj ambiciozan razvojni projekt uključen je i klasičan kožnati asortiman obuće te i onaj gumeni namijenjen posebno ribičima i lovcima.
Ofenzivan pristup
Voditelj projekata u Borovu Damir Rupčić otkriva da posljednjih mjeseci intenzivno pregovaraju s mnogim tvrtkama, posebice onima iz turističkog portfelja duž Jadrana, ali i kontinenta. Pokrenuli su, kaže, ofenzivan pristup tržištu nabijen pozitivnim tonovima kako bi potaknuli čvršću suradnju i partnerstvo između njih kao proizvođača i turističkih destinacija na kojima je moguća prodaja njihova asortimana.
– Nudimo povratak borosana hotelskim tvrtkama kao izvrsnu zaštitnu obuću koja je dizajnom prilagođena njihovim radnim odorama te, naravno, prodaju startasica u njihovim objektima, koje dizajnom mogu pratiti lokalna obilježja svake pojedine destinacije, kao i najnovijeg modela espadrila − iznosi Rupčić i dodaje da u Dubrovniku i na Plitvicama bilježe dobre rezultate u prodaji Startas programa.
Ručno rađene espadrile
Već sutra s turističkom kompanijom Istraturist iz Umaga, čiji je većinski vlasnik grupacija Lukšić, potpisuju prvi ugovor o suradnji. Bit će ih uskoro još, no u Borovu za sada ipak ne žele otkriti o kojim je sve hotelijerskim tvrtkama riječ.
Voditeljica marketinga Martina Tomljenović velika očekivanja ima i od posljednjeg projekta, promoviranog u ponedjeljak i nastalog u suradnji s domaćim dizajnerima iz modnog brenda Hippy Garden. Riječ je o ručno rađenim espadrilama, ukrašenim licitarskim srcem, možda najprepoznatljivijim tradicionalnim hrvatskim simbolom. I dok izgled espadrila potpisuje Đurđica Vorkapić, za kvalitetnu ručnu izradu zaslužne su zaposlenice Borova koje će dnevno na tržište isporučivati oko 600 pari.