Potrošačka prava

Što s uređajem koji smo već servisirali, a još se kvari?

Foto: Thinkstock
Što s uređajem koji smo već servisirali, a još se kvari?
21.05.2012.
u 10:16
Doznajte što vam je činiti u slučaju da vam se kupljeni uređaj pod jamstvom stalno kvari
Pogledaj originalni članak

Pitanje: Kupio sam aparat za kavu uz jamstvenu garanciju od dvije godine, u periodu do danas ( godina i pol) aparat je tri puta bio servisiran. Dva puta zbog istog problema u razmaku od mjesec dana, a treći put deset dana nakon toga. Aparat je izuzetno skup i brinem što će se događati sa njime po isteku garantnog roka. Prijatelj je kupio isti aparat kada i ja te nije imao probleme s njim. Što da napravim?
Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva
Odredbom članka 5. stavka 1. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“ broj 79/07, 125/07, 75/09, 79/09, 89/09, 133/09) propisana je obveza trgovca da potrošaču ispuni ugovor u skladu s odredbama ovoga Zakona i propisima obveznog prava.

Pitanje: Kupio sam aparat za kavu uz jamstvo od dvije godine, a do danas ( godina i pol) aparat je tri puta servisiran. Dva puta zbog istog problema u razmaku od mjesec dana, a treći put deset dana nakon toga. Aparat je izuzetno skup i brinem što će se događati s njime po isteku jamstvenog roka. Prijatelj je kupio isti aparat kada i ja te nije imao probleme s njim. Što da napravim?

Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva

Odredbom članka 5. stavka 1. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“ broj 79/07, 125/07, 75/09, 79/09, 89/09, 133/09) propisana je obveza trgovca da potrošaču ispuni ugovor u skladu s odredbama ovoga zakona i propisima obveznog prava.

Želite znati što je ministarstvo odgovorilo na upit našeg čitatelja te što vam je činiti u ovakvom ili sličnim slučajevima? Odgovor potražite na Pametnoj kuni.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.