Preuređenje i vizualno usklađivanje

Studenac rebrendira 300 prodavaonica Peme i Lonie, uvodi dodatne sadržaje u Zagrebu

Foto: Goran Kovacic/PIXSELL
Trgovački maloprodajni lanac Studenac preuzeo slunjski trgovački lanac Kordun
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL
Zagreb: Dućan Lonia u sklopu Trešnjevačke tržnice
Foto: Goran Kovacic/PIXSELL
Trgovački maloprodajni lanac Studenac preuzeo slunjski trgovački lanac Kordun
25.11.2022.
u 10:55
Osim interne integracije i prilagodbe čak 1700 zaposlenika, završna tranzicija uključuje i preuređenje i rebranding svih prodavaonica u Zagrebu
Pogledaj originalni članak

Započela je završna integracija 300 prodavaonica Pema i Lonie u mrežu Studenca, koji je ta dva trgovačka lanca preuzeo sredinom ove godine. Proces uključuje preuređenje i vizualno usklađivanje prodavaonica s identitetom Studenca (rebranding) te finalno usklađivanje internih procesa, priopćili su iz Studenca.

Do kraja godine sve će prodavaonice Pema te više od polovice prodavaonica Lonije postati dio jednog od vodećih maloprodajnih lanaca s najvećom i najbrže rastućom mrežom prodavaonica u Hrvatskoj.

- Trgovačke lance Pemo i Lonia preuzeli smo sredinom ove godine, a završna faza integracije trajat će, predviđamo, do ožujka sljedeće godine. Cilj nam je sačuvati postojeće vrijednosti ovih lanaca, ali i obogatiti ih svim vrijednostima Studenca. Preuzimanje ova dva trgovačka lanca od iznimne je strateške važnosti za jačanje liderskog položaja Studenca te prilika da naš jedinstveni proximity format i ponudu učinimo još dostupnijima našim kupcima - izjavio je Michal Senczuk, predsjednik uprave Studenca.

Foto: Goran Kovacic/PIXSELL
Trgovački maloprodajni lanac Studenac preuzeo slunjski trgovački lanac Kordun

Osim interne integracije i prilagodbe čak 1700 zaposlenika, završna tranzicija uključuje i preuređenje i rebranding svih prodavaonica u Zagrebu s dodatnim sadržajima TO GO ponudom i pekarom. Prodavaonice u županijama isprva će biti rebrendirane, a u kasnije i preuređene, tvrde iz Studenca. Akvizicije su im, uz organski rast, važan dio poslovne strategije, a kompanija je preuzela i uspješno integrirala lance Istarski supermarketi, Bure, Sonik, Kordun i Duravit. 

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

Avatar neugodan
neugodan
08:54 28.11.2022.

Lopovi, uopce nisu napravili ljudima nove ugovore niti su im dirali one jadne plaće!!!