Novi projekt Poslovnog dnevnika Hrvatska pamet Hrvatskoj

Studenti rade marketinšku strategiju za Paketomat HP-a

Foto: Tomislav Miletić/Pixsell
Studenti rade marketinšku strategiju za Paketomat HP-a
01.04.2022.
u 12:20
Paketomat je relativno nova usluga Hrvatske pošte koja je korisnicima na dohvat ruke 24/7,pojašnjava Tino Kera
Pogledaj originalni članak

Hrvatska pošta tržišni je lider paketne dostave u našoj zemlji sa svojom uslugom Paket24, a projekt koji bi i u narednom razdoblju trebao održati te možda i ojačati poziciju na tržištu je model paketomata. Za sada ih je instalirano 150 diljem Hrvatske, a do kraja godine će ih biti ukupno 300. Kako usmjeriti promotivnu i edukativnu kampanju za promociju paketomata možda će biti jasnije nakon što završi projekt Poslovnog dnevnika Hrvatska pamet Hrvatskoj u kojem će studenti zagrebačkih poslovnih fakulteta, sa svojim mentorima, sudjelovati u natjecanju za najbolju marketinšku strategiju navedene usluge.

Ideje za promociju

U natječaju Paketomat sudjeluju tri visokoškolske institucije: Poslovno veleučilište Zagreb, Visoko učilište Algebra te Zagrebačke škola ekonomije i managementa. Tijekom trajanja projekta studenti pod vodstvom mentora, svojih fakultetskih profesora, i pod stručnim nadzorom Krešimira Macana, direktora jedne od vodećih marketinških agencija, zagrebačke Manjgure, izrađuju idejna rješenja marketinške strategije promocije usluge Paketomat. Rad na zadatku će trajati dva mjeseca, nakon čega će biti izabrani finalisti. Sve aktivnosti vezane uz projekt, od prvog zajedničkog sastanka na kojem pokrovitelj definira zadatak, obilaska institucija, do konačnog odabira i svečanosti dodjele nagrade, bit će praćene su redakcijskim objavama na platformama Poslovnog dnevnika i Večernjeg lista.

Kako je na prezentaciji projekta istaknuo Vladimir Nišević, glavni urednik Poslovnog dnevnika, već osam godina, koliko traje projekt Hrvatska pamet Hrvatskoj, kroz tri kategorije dobiva se stotinjak projekta godišnje od visokoškolskih ustanova.

Tino Kera, direktor Službe promocije Hrvatske pošte, pojasnio je na prezentaciji projektnog zadatka studentima i mentorima što se točno od njih očekuje.

- Paketomat je relativno nova usluga na tržištu koja podrazumijeva da bude operativna 24/7, radi uvijek, nema čekanja u redu, jednostavan je za korištenje, a nalazi se na dobrim lokacijama - istaknuo je Kera.

No, unatoč navedenim benefitima, kako sami ističu, izazov im je upoznati što više građana sa svojom uslugom. Iz Pošte ističu da projekt paketomata omogućuje da se čak 97 posto paketa pošalje i isporuči u 24 sata, a plan je da se s otvaranjem Pelješkog mosta taj postotak podigne na 99 posto.

Od studenata se u okviru zadatka traži da osmisle projekte koji bi potaknuli veći broj ljudi, posebice onih koji do sada nisu koristili paketomate, da postanu korisnici te usluge.

- Iako surađujemo na poslovnim i marketinškim strategijama i s etabliranim tvrtkama, jako nas zanima kako to vide mlade generacije koje su najsklonije novim tehnologijama i najlakše upijaju nove modele ponašanja. U konačnici mladi će biti ti koji će u narednim godinama najviše koristiti paketomate i s njima živjeti - kazao je Kera.

Znanje, vještina i trud

Krešimir Macan, supervizor studentskim timovima, naglašava da je potrebno istaknuti prednosti ove usluge i isticati činjenicu da je Hrvatska pošta lider na tržištu paketne dostave. Isto tako, navodi, treba se usmjeriti na iskustva i potrebe svake ciljne skupine – mladi uglavnom ne gledaju televiziju te se treba usmjeriti na kanale koje oni koriste. Dodaje da je navike teško mijenjati te strategija treba biti usmjerena na rješavanje probleme korisnika, odnosno što će ih potaknuti da koriste paketomat.

- Treba što više korisnika upoznati s tom uslugom, da paketomat postoji. No isto tako je bitno građane naučiti gdje se uopće paketomati nalaze, jer ako ne znaju, ne mogu niti razmišljati o njihovom korištenju. Pošta je uključila studente u razvoj ove ideje jer su neopterećeni stereotipima. Svaka nova usluga treba vremena da zaživi - kazao je Macan.

Što očekuju od ovog projekta upitali smo studente i njihove mentore.

- Naši studenti većinom svi rade pa smo ovome pristupili tako da se sami dobrovoljno prijave. Na njima je da pokažu iskru – sve stečeno znanje i vještinu i ulože malo više truda, ali zato mogu puno toga naučiti što će im kasnije u praksi puno pomoći - kazala nam je Halida Sarajlić, mentorica iz Algebre.

Njezin student Filip Čepin ističe da je do sada sudjelovao u nekim manjim projektima, dok je ovo ipak razina više. Profesorica Sanja Rocco, mentorica s Poslovnog veleučilišta Zagreb, ističe da na ovom natjecanju sudjeluju dvije grupe s dva njezina kolegija.

- Ovo je odlična prilika za novo iskustvo, jasno je da neće svi dobiti nagradu niti ući u finale, ali će svima to biti jedno nemjerljivo iskustvo - kazala je profesorica Rocco.

Njezin student Oto nam kaže da očekuje velik angažman svih u ekipi i dobre ideje te da nema straha od izazova.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.