Sve brža digitalizacija koja obuhvaća gotovo sve sfere našeg života utjecala je ne samo na načine na koje plaćamo neku uslugu, već i na raznovrsnost lokacija na kojima to možemo učiniti. Prateći navedene trendove Hrvatska pošta svojim je korisnicima ponudila sada već dobro poznate paketomate.
“Na paketomatima korisnici mogu platiti poštarinu za slanje paketa i otkupninu za pakete koji sadrže uslugu otkupnog rukovanja. U današnje vrijeme kartično plaćanje je sve raširenije stoga je i plaćanje na paketomatima moguće isključivo kartičnim putem, kontaktno i beskontaktno – objasnio je Matija Pavlinek, voditelj Odjela za unaprjeđenje logističkih usluga u HP-u.
24 sata dnevno, 7 dana u tjednu radno je vrijeme svih paketomata koji su diljem Hrvatske raspoređeni na frekventnim, lako dostupnim lokacijama.
Inovativni uređaj koji mijenja tradicionalne načine primanja i slanja pošiljaka sastoji se od niza pretinaca različitih dimenzija - XS (9x16x64 cm), S (9x38x64 cm), M (19x38x64 cm) i L (39x38x64 cm).
Kutije za slanje pošiljaka mogu se kupiti u svakom poštanskom uredu, ali korisnici mogu koristiti i vlastite sve dok one odgovaraju dimenzijama pretinaca. Ako se dogodi da paket ne stane u jedan od četiri ponuđena pretinca tada na raspolaganju ostaje dostava u poštanski ured ili na kućnu adresu.
Sve više e-trgovina i brendova nudi opciju odabira paketomata kao kanala brze i beskontakne dostave, no ukoliko to nije slučaj a vašu pošiljku dostavlja Paket24 - možete ju preusmjeriti na isporuku u paketomat.
Više detalja o funkcioniranju paketomata, njihovim uslugama i lokacijama možete saznati na službenoj web stranici Hrvatske pošte.